4de x gezakt voor rijbewijs :'(

Heb toevallig m'n rijbewijs vorige maand vernieuwd, dus deze ouwe doos zit al 10 jaar op de weg, maar kan me nog heel goed herinneren hoe het afrijden was...peentjes zweten!!!!
Maarre...ik zou er wel werk van make hoor en het er niet bij latne zitten...
Als je instructeur zegt dat je rijstijl goed is en in die mail staat het tegenovergestelde dan zou ik er echt werk van maken hoor...
Succes, groetjes Roos.

Wat een gedoe he, bij mij was het ook zo'n drama. Uiteindelijk ben ik de 4e keer bij het staatsexamen geslaagd. En het zou hetzelfde moeten zijn, maar het was toch echt op rustigere wegen. Ik ben de snelweg niet op geweest en hoefde dus ook niet in te voegen en uit te voegen.
Mijn ouders hebben alles betaald en ik wilde zo graag stoppen, maar dan zouden ze alles voor niets hebben betaald. Dus ik maar weer verder, verschrikkelijk vond ik het. Maar de 5e keer haalde ik het, wat een opluchting. En nu rij ik al ruim 10 jaar ontspannen rond.

O, balen, hoor!!!! Hier m'n rijbewijs in de 2e keer gehaald, maar deze bange muts durft niet te rijden, dus heb niet zoveel aan dat roze papiertje..... ook erg balen dus. Succes met verder gaan en later het staatsexamen!

brrrr balen hoor, inmiddels ben ik nog een oudere taart aan bijna mijn 2e rijbewijs toe.
Ik wil je geen moed in praten maar ik de 8e keer pas geslaagd, mijn advies is wel gewoon door gaan hoor ook jij haalt je rijbewijs en als je het hebt is het zo makkelijk.
Nog nooit geen brokken gemaakt was alleen zo super nerveus bij een examen dat ik tijdens het examen hele domme dingen deed.

Succes hoor

Jeetje M.L jij bent wel een echte volhouder 8x, mijn tante is gestopt na 5x, maar ja die zit daar nu nog mee!
Ik heb zelf nooit moeite gehad met autorijden, ben voor auto en vrachtwagen de 1e x geslaagd, nu alleen mn moter rijbewijs nog, dadelijk als ik niet meer ft thuis ben hoop ik!

Gr MJ

Ik moest volhouden hoor van mijnouders, mijn vader was toen al regelmatig ziek , mijn moeder durft geen auto te rijden dus vond zij dat ik het moest halen, ik ben haar daar nog dankbaar voor.\
Zeker toen mijn vader afgelopen jaren zo ernstig ziek was dat ik met ze mee kon rijden naar het ziekenhuis.
En voor mijn werk heb ik het ook nodig,openbaar vervoer is leuk als je een van 9 tot 5 baan hebt maar niet als je onregelmatig werkt.
Auto rijden had ik ook geen moeite mee, alleen het examen doen haha als ik links af moest ging ik gerust recht door of rechtsaf gewoon van de zenuwen stom he

Terug
Bovenaan