4e keer of meer mama???

Hoi moeder meiden,

Ook wij verwachten in oktober onze 4e. Onze oudste zoon wordt volgende week 11, dan hebben we nog een zoon van 9 en onze jongste zoon is eind januari een jaar geworden.
Je zou kunnen stellen dat we aan een 2e leg zijn begonnen!

Ik heb al 2 echo's gehad, 1 met 8 en 1 met 10 weken. Dit ivm een miskraam november vorig jaar. Gelukkig ziet alles er nu goed uit en heb ik afgelopen week bij de verloskundige ook het hartje al even gehoord.

Ik wens iedereen een hele prettige zwangerschap toe!

he iedereen,

zuster zuus erg leuk wij zijn namelijk ook net 11 weken zwanger van de 4e en de oudste word nou zondag ook 11 en de 2e is 9 en de jongste is 5 ik ben zelf 28.
ben gister uit het ziekenhuis gekomen en heb er in de afgelopen 6 weken 2 keer een week gelegen vanwege braken, uitdrogen en vergiftiging van eigen lichaam zo ziek was ik inmiddels 13 kilo lichter maar het eten begint me weer heerlijk te smaken en ben nu aan het aansterken maar heb het gevoel dat ik de hele wereld weer aankan..
genoeg over mijzelf ...erg leuk dat grote gezinnen toch nog kunnen al vind ik het wel veel klinken als ik zeg dat het mijn 4e word(en de laatste)
allemaal veel sterkte met de echo's de komende tijd en een fijne zwangerschap
maggi

Terug
Bovenaan