4e miskraam....

Hallo allemaal,

Nadat ik twee weken geleden zooo blij was dat ik weer zwanger was moet ik helaas zeggen dat het nu weer verkeerd is gegaan. Gisteren kreeg ik ineens hevige buikpijn en begon ik te bloeden en vandaag moest ik na het bezoek aan de toilet helaas afscheid nemen van ons vruchtje...

Iedere keer word het moeilijker, vanaf ons 12e jaar willen wij al graag ouders worden en die wens zien we steeds verder een zwart gat invallen.

Zijn hier meiden die hetzelfde mee hebben gemaakt en mij hier misschien doorheen kunnen helpen?

Groetjes Nijntje

Dank je wel Karin, jij ook veel sterkte! Ben je inmiddels weer zwanger of heeft het babygeluk jou nog niet gevonden?

ohh meid wat een slecht bericht zeg
ik wil je heel veel sterkte wensen

ga je nu wel voor onderzoek naar het ziekenhuis??
want 4 miskramen is echt niet goed hoor

ik wens je al het goeds voor 2010 toe

neem de tijd voor jezelf , sterkte

liefs moekje

he meis wat een naar berichtje ik heb 2 miskramen gehad en heb al een dochter van anderhalf ,

Bij een vriendin van ons had ook elke keer een miskraam en dat kwam door dat haar lichama telkens ana gaf dat ze ongesteld moest worden dus automatisch een miskraam. daar heeft ze medicijnen voor gehad en toen bleef het vruchtje wel zitten, ik zla als ik jou was toch even na laten kijken want dit is niks,

veel sterkte gewenst.

liefs mama van sharon

Terug
Bovenaan