4e of 5e zwangerschap?

Ik lees regelmatig maar schrijf niet zoveel.
Na de 3e vonden we het ook genoeg(mijn man dan) De 3 zijn binnen 2,5 jaar geboren dus dat was ook wel druk. Onverwachts kwam de 4e. Toen zat er 3 jaar tussen en daardoor viel de drukte echt mee. En   nu ben ik bijna 37 weken zwanger van de 5e. Daar hebben we helemaal niet lang over na hoeven te denken. We kijken er erg naar uit. Nu zit er(vanwege een miskraam) 3,5 jaar tussen.

Hoi allemaal,
Wat ben je snel geworden gworden Juna! In de zomer de beslissing nemen en nu al raak, fijn, die negen maanden duren al zo lang. Was je van de andere kinderen ook al snel zwanger? Bij mij duurde dat meer dan een half jaar, dus ik hou er ook al rekening  mee dat die vierde er misschien wel helemaal niet komt. Ik heb m'n leeftijd niet mee. We doen er in elk geval ons best voor en ik leef zo gezond mogelijk, dus wie weet.
Tweede ronde pas, dus het kan nog in 2008.
Groeten, Emma

hoihoi

hier ook iemand die voor  een 4de kindje gaat.
bij ons is het anders om mijn man  wil graag een 4de(en liefst meer) en ik had mijn bedenkingen.
maar toch besloten om er voor te gaan.
onze kids zijn 6, 3 en1
aangezien zwanger worden( en blijven) niet zo gemakkelijk gaat zijn we afgelopen maand begonnen.
ondanks dat onze jongste nog maar net 1 is.

groetjes sajo

Bij ons gaat het gelukkig wel heel gemakkelijk. 4 kinderen in de 1e ronde raak. Klinkt wel een beetje gek als ik het zo schrijf. De 4e zelfs onverwachts.
Vorig jaar was ik na 3 mnd zwanger, vanaf het begin voelde het niet goed, en dat is geeindigd in een miskraam. Direct daarna weer zwanger en ben in okt uitgerekend

Sajo, ik hoop dat het deze keer gemakkelijker gaat. Ook als je meerder kinderen hebt is het heel verdrietig als een zwangerschap niet door gaat. Wij zijn daardoor wel veranderd en ook voor onze kinderen is een zwangerschap niet meer vanzelfsprekend. Terwijl de oudste toch pas 8 was toen het misging.

Wilhelmin je hebt wel veel 'geluk' ook al is het geen kwestie van geluk.
Veel succes bij de bevalling. Gaan die ook zo snel????

Hallo meiden,

Fijn om jullie berichtjes te lezen. Bij de vorige drie zwangerschappen was ik ook heel snel zwanger. En prijs me dan ook erg gelukkig, vooral gezien het feit dat mijn man op 23-jarige leeftijd kanker heeft gehad en waardoor hij ook onvruchtbaar kon worden, gelukkig voor ons is dat niet het geval. Voordat ik zwanger werd van de eerste hadden we al allerlei beslissingen genomen voor als het niet zou lukken, wel of niet het medische circuit in en wel of niet adopteren. Iedere keer dat we een test doen en zien dat het raak is, vieren we dan ook een feestje op de overwinning van zijn ziekte en vieren we het leven! Meiden ik hoop dat het bij jullie ook heel snel lukt en dat het goed gaat!

Groetjes.

@juna: bedankt voor je berichtje. En wat geweldig voor jullie dat het toch gewoon lukt na die vreselijke ziekte.

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan