4e ronde eerste kindje

Wat betekent het nou precies tamara, haha!!! wij zitten nu in ronde 7, iedereen veel klusplezier en een vruchtbaar 2007!!! Liefs Lientje

Heej dames,

nou na 2 dagen buikgriep vindt ik het wel weer welletjes! Tijd om weer achter de PC te kruipen, heb jullie gemist hoor!
Morgen zou misschien mijn ovulatie kunnen zijn, mijn vorige cyclus was 36 dagen en de drie cyclussen daarvoor heel netjes 28 dagen.
27 januari NOD, dat is al over 2 weken realiseer ik me net pas....
Dames heel veel succes en we gaan dit topic wel vullen he?

xxx

quote: mo123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-01-2007 12:19:30'));

Hoi fleur

Ik weet ook niet hoe dat zit, maar de dokter zei dat. Het was niet iets waar ik aan gedacht heb. Maar deze ronde is het waarschijnlijk gelukt. Heb net een etos test gedaan en er staat een tweede streep. yes!!!!!! Hij is nog wel licht maar hij staat er wel!! Nu maar over een paar dagen opnieuw een test doen en dan hopen op een vette duidelijke streep

groetjes mo

Hoi Mo!
Nou, dan mag ik je alvast voorzichtig feliciteren?? Vast wel, streep is een streep! Fijn voor je meid! gefeliciteerd! Hoop je snel te volgen! Laat je de 2e test nog even weten??

x Fleur

Nu de diditale test van clearblue gedaan. En......ZWANGER. Zoals ik het heb uitgerekend ben ik 20 sept. uitgerekend. Hopelijk is dit ook voor jullie de geluksronde en zien we elkaar gauw aan de andere kant

groetjes mo

heej mo123! Hartelijk gefeliciteerd! Wanneer was je gestopt met de pil o.i.d? Volgens mij zit je even lang als mij hier op het forum!
Alleen ik ben (nog) niet zwanger.

Hoe is het met de rest van de dames?

Ik moet not 21 dagen voor mijn NOd, heb geen eisprong gehad dit weekend, volgend weekend dan maar.

xxx

Dit was mijn 4de ronde. Maar ben eind aug gestopt met de pil. Ik had lange cyclussen, 32 39 37  en nu 35. Dat weet ik doordat ik temperatuurde. Daardoor had ik minder spanningen, omdat ik wist wanneer ik de r.d. kon krijgen. Hoe lang ben jij al gestopt dan? Hopelijk volg je me zo

groetjes mo

Mo123, Gefeliciteerd!

Geniet er maar lekker van.
Hoop voor je dat een een hele mooie tijd wordt voor jullie...

Hier nog niks bijzonders, rd zijn eindelijk weg, nu kan het klussen beginnen hihi.

Groetjes
Brinn

Terug
Bovenaan