4e Test................

A

Anoniem

Guest

Na een hele dipvolle middag.....en een gesprek met het ziekenhuis waarin weer eens werd gezegd dat ik nog maar even af moest wachten,heb ik mijn vriend naar de drogist gestuurd om een Clear Blue Digi test te halen...ik was misselijk...weer en had buikpijn...weer en was et beu.

Hij bromde nog van weer een test..zonde geldeen man heen wat gaf de test aan...binnen een minuut???

ZWANGER!!!!!!!!

Ik ben helemaal in shock.....zwanger terwijl ik al eigenlijk geen hoop meer had na zoveel dagen overtijd te zijn en 3 negatieve testen gehad te hebben.....

Dus ik wil aan de dames zeggen die al meerdere testen gedaan hebben.....hou moed....het kan dus!!!!!

Ik hoop dat jullie allemaal zwanger raken...en voor alle zwangere dames....voorzichtig en hopen dat alles goed blijft gaan

Ik ben in ieder geval in de wolken.............

Liefs Gea

GEFELICITEERD!!!!

geniet er maar lekker van!

groetjes leetje 1981

Proficiat!!!!
Ga er maar lekker van genieten. En strooi maar lekker met het virus.

Groetjes Bloem 25

Whauw Gea!!! Wat geweldig!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!

Groetjes, Tessje.

Geweldig! Gefeliciteerd! Ga er maar lekker van genieten!

Gea,

Da's echt fantastisch nieuws!!!!!!

Lijkt me echt geweldig om dan toch zwanger te zien verschijnen op de test.
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, ben 6 dagen overtijd, 3 negatieve testen verder  en voel van alles.
Blijk wel blaasontsteking te hebben (komt vaak voor bij beginnende zwangerschap?!)
en het eiwit in je urine schijnt invloed te kunnen hebben op de uitslag van de test...

Zo gaat dat de hele dag door, gevoel....verstand...gevoel....verstand.

Maar na het verhaal van jou heb ik toch weer een beetje hoop gekregen.

Heel veel succes en plezier met je zwangerschap.

Liefs, Jetje

Gefeliciteerd meis geweldig nieuws.

Blijf maar lekker op die roze wolk zitten.

Geniet ervan.

Liefs wen

Hey Jetje,

Ja jou verhaal lijkt erg op het mijne..... ik heb me afgelopen vrijdag dus ook laten testen bij de dokter op blaasontsteking...was het niet......maar ik denk dat ik gewoon te vroeg getest heb.....je moet zeker hoop houden hoor...ik weet hoe moeilijk het was.... wel niet wel niet...dat speelde de hele dag door mijn hoofd heen.

Ik hoop voor je dat het gaat lukken meid.

Zal hopen voor je...en ook voor alle andere dames
Weet als geen ander hoe moeilijk het is ..weer een verhaal te lezen van een dame die zwanger is..... het heeft twee kanten he....blijdschap en verdriet......

Gea

Terug
Bovenaan