4e Test................

Alle andere dames die meeleven enzo...dank jullie wel voor jullie lieve reactie's!!!!!!!

Ik ben nog steeds hoog in de wolken......kan het nog niet bevatten hoor.....heb net me vriend gevraagd oftie me even wilde knijpen...auwts...da dee zeerdus het is echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs van mij...Gea

He Gea,

Wat ontzettend gaaf voor je!!! Gefeliciteerd. Wat ontzettend gaaf. Je was er nog wel zo van overtuigt dat het helemaal niet kon. Ik ben echt zo blij voor je!

Echt heel gaaf, ga er nu maar lekker van genieten! En als je het nog niet gelooft dan doe je toch nog gewoon een test. Super.
Liefs Carina

hoi allemaal,

Dit is allemaal een beetje nieuw voor me, maar ik moet mijn verhaal gewoon ff kwijt. Ik ben nu al 9 weken overtijd en heb op 13 januari getest en een week daarvoor ook, maar  de testen waren beide negatief. Ik moet deze week naar de gynaecoloog omdat mijn huisarts dat nodig vond. Ik heb alle voortekenen van een zwangerschap (veel buikpijn, opgezwollen buik, vaak plassen, hoofdpijn, gevoelige borsten, veel witverlies enz) Maar ik durf niet te hopen, omdat anders de teleurstelling zo groot kan zijn.

Ik heb ook nog maar geen test weer gekocht, omdat de vorige 2 ook al negatief waren. Moet nu maar even afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen. Al maakt me dat wel wat nerveus en kriebelig.

Groetjes Dre

he gea,
wat onwijs tof voor je zeg!!!!geniet er lekker van en hoop voor je dat alles goed gaat.
Jeetje wat cool zeg, zeker na 2 valse tests.
groetjess sas

Ik moet   wel zeggen dat ik gisteren getest heb met een DIGI Clear Blue test...en sprak vanmorgen de huisarts en die vertelde dat die test juist supergevoelig is...dus zie je op die test veeeel sneller of je zwanger bent of niet....dus zou ik nooit geen gewone meer nemen!!!!

Misschien goede tip voor de dames die ook negatieve uitslagen hebben????

Succes meiden.

wwwwwwwhhhhhhhaaaaaaaa
van harte meid en geniet ervan,
en dat het allemaal goed mag gaan,
gr voetbalgek xxxxxxx

Wauw, gefeliciteerd zeg.
Dit klinkt hoopvol, zelf heb ik (denk ik) een beginnende blaasontsteking en ben 4 dagen overtijd.
Geniet ervan he.
Liefs Rene

Hahaha...mijn vriend is in de wolken maar vertrouwde de test toch niet.....dokter gebeld vanmorge....plasje gebracht...test gedaan...en ECHT ZWANGERHij werd..gek van geluk.....haha dus..de DIGI Clear Blue test werkt ECHT meiden!!!hahaahaaa leuk he

Dank jullie voor alle reacties hoor...Hartverwarmend

Terug
Bovenaan