4x 230cc

Ik vind 230 cc wel erg veel om te verwerken.....ik denk niet dat hij dat allemaal op zou drinken. Maar 5 x 180 water en 6 schepjes is 200 cc voeding.
 
hier zit ik op 2x 210 alleen water en 3x 180
ik geef 1x 210 tussen 13:30 en 14:00 anders haalt hij de 18u niet en dan zit er in alle flessen ook nog eens pap . Vandaar de vraag .
 
Jeetje meid, dat lijkt mij wel heel erg veel.
Wij geven de jongens 5x 180cc
Dat drinken ze goed op. Heel soms geven we de laatste fles 180cc met Friso Extra (niet dat het veel uitmaakt hoor) Ze slapen toch niet door. (ze zijn morgen 14 weken)

Hoe oud is jou zoon nu? Ik zou ff het cb bellen morgen voor advies want het lijkt me wel heel veel voor hem om te verwerken. Mag hij ook al pap in alle flessen?

Liefs
 
hoi lynn ,

cb geweest dinsdag en die weet dat hij zo veel drinkt vindt het goed , zolang hij tevreden is zei ze .
Van pap weten ze niet niet gezegd , ik heb dat gedaan ipv nutriton . Van nutriton kreeg hij spuitluiers . Toen pap geprobeerd en gaat beter og eigenlijk goed , 2x ontlasting per dag en op vaste tijden smorgens en savonds hihi . Bij jullie ?
Hij is morgen 2,5 mnd .
 
ik heb de jongens nooit 230 gegeven. 180 was de max. straks gaan ze fruit en groente mee-eten en dan hebben ze aan die 180 wel genoeg is mijn ervaring. Tess drinkt 5x150 en is nu 10 weken. dat vonden ze hier op cb al ruim. ze was dan ook meer dan een kg aangekomen in 5 weken, maar dat kwam ws doordat ze in het zkhs zo volgepropt is dmv de sonde.
 
Logan drinkt s'morgens 210 water met rijstebloem
Bij zijn fruit 150
Verder 210 en s'avonds de laatste weer met rijstebloem.
 
Dean en Jack kregen ook spuitluiers van de Nutriton maar na een paar dagen was dat over. Denk dat ze er even aan moesten wennen. Pap schijnen ze pas vanaf 4 maanden te mogen maar ik weet dat meerdere dames dat al eerder geven.

As maandag moeten we weer naar het cb....ook de 2e prikken...ga ook eens vragen of we in de laatste fles een schepje rijstebloem mogen doen. Wellicht dat ze dan wat langer doorslapen. Kijk...nutiton is tegen het spugen en rijstebloem geeft ze een voller gevoel dus daar zit wel verschil in. Dean en Jack zijn wel prematuur geboren dus daar moet ik denk ik wel rekening mee houden.

De ontlasting is bij hun verschillend. Sowieso 1x per dag. Maar op het cb zeiden ze dat als het niet elke dag is, dat dat niet erg is mits ze goed plassen. Nou...dat doen ze wel ;-)
 
Terug
Bovenaan