4x bij 8 wk een miskraam

<p>Hallo allemaal,</p><p>Van de week heb ik voor de 4x bij 8weken en miskraam gehad. Ik was benieuwd of iemand soort gelijke ervaringen heeft? En of je dan onderzoek hebt laten doen? Bij 7 wk zag alles er steeds goed uit, kloppend hartje, geen bloed of andere dingen die niet klopte.</p><p>Ik heb overigens wel kinderen van mijn ex... Dus je zou denken dat ik wel een zwangerschap kan voldragen. </p><p>Lieve groet, p</p>

Heftig zeg ! Allereerst wil ik je sterkte wensen  
Een kennis van me heeft het gehad en die bleek een neusspray te gebruiken welke een miskraam veroorzaakte... 

Bedankt voor je reactie. Neusspray gebruik ik niet... Ik ben bang dat we niet matchen oid..
Ben voor de rest gezond (zover ik weet ).
Twijfel aan onderzoeken  aan de ene kant wil ik niet weer dit allemaal door het verdriet, hoop, spanning etc. 

Wat ontzettend vervelend. Waarom zou je geen onderzoek willen? Misschien is het iets kleins wat niet matcht en gaat het een volgende keer wel goed.Het kan inderdaad zijn dat bepaalde zaadcellen niet matchen, maar dat kan gefilterd worden. Ik zou na 4x toch echt wel onderzoek willen doen, niet weer die pijn doormaken van een miskraam ( heb er zelf 2 gehad)

Wat ontzettend vervelend. Waarom zou je geen onderzoek willen? Misschien is het iets kleins wat niet matcht en gaat het een volgende keer wel goed.Het kan inderdaad zijn dat bepaalde zaadcellen niet matchen, maar dat kan gefilterd worden. Ik zou na 4x toch echt wel onderzoek willen doen, niet weer die pijn doormaken van een miskraam ( heb er zelf 2 gehad)

Heb jij na 2 miskramen wel onderzoek laten doen?
Ik ben bang dat ik weer hoop krijg en vervolgens weer teleurstelling  bang dit niet te trekken. Maar goed ik zit nu nog middenin de miskraam dus is wellicht ook de reden. 
En ik merk dat mijn vriend dat ook heeft nu.. 

Ik ben bang dat ik weer hoop krijg en vervolgens weer teleurstelling  bang dit niet te trekken. Maar goed ik zit nu nog middenin de miskraam dus is wellicht ook de reden. 

Terug
Bovenaan