4x bij 8 wk een miskraam

Ik heb in 9 maanden tijd 3 miskramen gehad. Bij alledrie op echo al hartje zien kloppen maar toch ging het mis..
Ik heb al 2 kinderen uit een eerdere relatie en tussen hen in ook een miskraam gehad..
Ik heb wel gekozen voor verder onderzoek. Hier is niks uitgekomen. Dat gaf me wel wat rust. Puur pech dus helaas...
Inmiddels ben ik 25wk zwanger... 
Heel veel sterkte met het verlies en hoop dat je in de toekomst nog een wondertje mag verwelkomen.

Bedankt voor je reactie en wat fijn dat je nu 25 weken zwanger bent!
Ik kan me voorstellen dat het ook rust geeft. Misschien denk ik er later anders over. En mijn vriend ook, nu wil hij het er niet over hebben.. Denk zelfbescherming. 
Geniet van je zwangerschap. 

Ik heb nog geen onderzoek gedaan, ik begrijp aan de ene kant ook dat je geen onderzoek wilt doen, omdat je dan 3 maanden niet zwanger mag worden. 
Ik denk dat ik na 3x wel onderzoek zou dan. Lastige keuze, vaak komt er niks uit en moet je wachten. 
Veel sterkte met verwerken en ga het gesprek eens aan met een gynceacoloog, misschien kunnen zij je iets adviseren.

Ik heb nog geen onderzoek gedaan, ik begrijp aan de ene kant ook dat je geen onderzoek wilt doen, omdat je dan 3 maanden niet zwanger mag worden. 
Ik denk dat ik na 3x wel onderzoek zou dan. Lastige keuze, vaak komt er niks uit en moet je wachten. 
Veel sterkte met verwerken en ga het gesprek eens aan met een gynceacoloog, misschien kunnen zij je iets adviseren.

Hallo 
Ten eerste wat erg voor jullie 4 x pff heftig meid 
Ik zelf heb vabdaag te horen gekregen dat het hartje gestopt was met kloppen dus een miskraam de tweede keer voor ons eind vorig jaar was ik zwanger van een drieling tenminste van drie vruchtzakjes waar van twee wel even doorgroeide en eentje echt tot laatste alleen al vanaf begin bloedverlies tien en mijn gevoel wis al dit gaat hem nie worden en dat gevoel os toen bevestig ben toen gecurreteerd .. nu dik acht weken vorige week mooie echo tot gister heeel klein beetje bloedverlies ..gelijk mochtte we echo en helaas was er geen hartactie meer te zien zo ... nu mogen we idd donderdag na de gyn en die ga alles uitleggen over het verder laten knder zoekrn en ik denk dat ik dit wel ga doen weet nie wrm eigelijk gewoon een gevoel ik heb btw al twee kinderen uit vorige relatje en mijn vriend ook alleen samen wilde we graag nog eentje om ons gezin compleet te maken alle zwangerschappen zijn toen super verlopen en nu samen loop het uit op dit denk dat dat mijn twijfel is zeg maar dat ik gewoon gevoel heb da wij samen dan mis match zijn of zo maja da kan nu ooj door verdriet en hormonen komen 

Hallo 
Ten eerste wat erg voor jullie 4 x pff heftig meid 
Ik zelf heb vabdaag te horen gekregen dat het hartje gestopt was met kloppen dus een miskraam de tweede keer voor ons eind vorig jaar was ik zwanger van een drieling tenminste van drie vruchtzakjes waar van twee wel even doorgroeide en eentje echt tot laatste alleen al vanaf begin bloedverlies tien en mijn gevoel wis al dit gaat hem nie worden en dat gevoel os toen bevestig ben toen gecurreteerd .. nu dik acht weken vorige week mooie echo tot gister heeel klein beetje bloedverlies ..gelijk mochtte we echo en helaas was er geen hartactie meer te zien zo ... nu mogen we idd donderdag na de gyn en die ga alles uitleggen over het verder laten knder zoekrn en ik denk dat ik dit wel ga doen weet nie wrm eigelijk gewoon een gevoel ik heb btw al twee kinderen uit vorige relatje en mijn vriend ook alleen samen wilde we graag nog eentje om ons gezin compleet te maken alle zwangerschappen zijn toen super verlopen en nu samen loop het uit op dit denk dat dat mijn twijfel is zeg maar dat ik gewoon gevoel heb da wij samen dan mis match zijn of zo maja da kan nu ooj door verdriet en hormonen komen 

Dat is ook heftig! Ik herken je gevoel. Ook wij zouden het fijn vinden om samen een kindje te krijgen. Maar na 4x denk ik toch dat het niet gegund is.
Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt bij jou.. Zelf ben ik nu niet zover en weet niet of ik het nog aan durf, ik ben nog niet super oud maar wordt toch ouder...
Succes en sterkte.. Dikke knuffel 

Wat heftig. Ik heb nu 2 miskramen gehad. Als ik van t zomer nog niet weer zwanger ben dan laten we bloedonderzoek doen naar herhaalde miskramen. Je mag dan 3 maanden niet zwanger worden maar wij gaan wel gewoon proberen zwanger te worden. Als het van t zomer nog niet raak is doen we alvast die bloedtest. Mocht het dan een 3e keer mis  gaan dan hebben we dit vast on gang gezet.

Terug
Bovenaan