5,4 weken zwanger, lage rugpijn en 4 dagen bloedverlies

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben er sinds een week achter dat ik zwanger ben. Nu 5,4 weken.</p><p>Sinds donderdag verlies ik 1 a 2 keer per dag rood bloed in mijn inlegkruisje en zo is het weer weg en bruinig. Ook heb ik soms kramp in buik en rug. En tis.vooral als ik me inspan.</p><p>Verloskundige geeft aan dat het niet direct mis hoe t zijn. Kan pas over een week een echo. Maar word hier toch zo onzeker van.</p><p>Wie weet er meer over. Kan dit nog innestelingsbloed zijn, of doorday ik een g3voelige baarmoeder mond heb?</p><p>Bedankt voor de reacties alvast</p><p> </p>
 
Ik zou het niet durven zeggen. Maar kan je wel zeggen dat ik eerder een keer 4 a 5 weken zwanger was en het misging ik echt in 1x heel erg bloedde een week lang. 
Je kan niet anders dan afwachten nu en hopen dat het goed zit. 
Ik wens je het beste toe! 
 
 
Ik heb hetzelfde gehad. Ik was 5,3 zwanger. Bloedverlies en zelfs een stolsel. Dikke paniek. Ze hebben bij mij met 5,6 een echo gemaakt toen was er een vruchtje te zien in de wand en bloed in de baarmoeder. Ik heb tot 6,1 licht verlies gehad soms iets en soms niks . Met 7,4 was het vruchtje gegroeid, bloed was weg en het hartje klopte. Ik ben nu 9,1 zwanger.
Hopelijk blijft het bij jou ook bij licht verlies.
 
Ik hoop het zo! Morgen over een week echo, maar ga morgen nogmaals bellen word er helemaal gek van. Licht bloedverlies, ja weet ook noet zo goed hoe ik dat in moet schatten, als ik t bloed verlies is t wel half inlegrkuisje vol en tis rood. Maar geen stolsels enz. En soms met afvegen. Gister is t overdag 1x voor gekomen en de 2 dagen er voor ook. 
 
Hoi 
Spannend zeg!Ik heb een miskraam gehad net voor de 6 weken dit was 3 dgn een flinke menstruatie toen 2dgn bijna geen bloeding en toen weer een aantal dagen zo nu en dan een bloedding..
Ik voelde al snel dat het mis was hoe voel jij je? Ik was erna direct weer zwanger (nu inmiddels 29weken)en had de eerste weken van de zwangerschap veel last van krampen en lage rugpijn ik hoop voor je dat het goed uit gaan succes! 
 
Hoihoi,
Nou het is niet zo erg als mijn menstruatie normaal gesproken.
Last van me rug heb ik vaker ook buiten me menstruatie om. Ik heb op en af rugpijn en wat kramp maar allemaal niet heel heftig. Mijn borsten zijn t ene moment gevoelig, dan weer niet.
Of ik echt t gevoel heb dat t mis is weet ik dus niet. Ik put beetje hoop uit gevoelige baarmoedermond en t feit dat ik niks tussen t bloed vind.
 
Terug
Bovenaan