5,4 weken zwanger, lage rugpijn en 4 dagen bloedverlies

Heb je sex gehad ? Of moeite met je onlasting. Daar kan het ook van zijn.
Innesteling 
Probeer positief te blijven al is dat erg moeilijk
 
Nee geen sex, jaa 1 dag wel en gister weer diarree.
Maar net kwam ik te vlug vd banl af en bukken bij de wasmachine toen weer paar druppels rood bloed. Ja ik probeer positief te zijn maja die hormonen helpen ook niet echt mee haha.
 
Ik heb bij mijn laatste zwangerschap een bloeding gehad het stroomde eruit ben toen ook met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht ze dachten ook aan een miskraam dus echo gehad en hartje klopte en onze meid is nu alweer 1.5 
 
Oei ook heftig ja poehh!
Ja ik heb iedere dag wel x half inlegrkuisje bloed, en soms bij t plassen wat druppels. Dus het is nu al 4 dagen zo, dat baart me zorgen.
Gelukkig is het voor jou goed afgelopen en heb je een gezonde dochter
 
Ga vooral niet teveel op internet opzoeken. Mensen plaatsen eerder wanneer iets mis is gegaan dan wanneer dat niet zo was. Ik ken iemand die enorm vloeide tijdens de zwangerschap en heeft nu een gezond kind. Uiteindelijk weet niemand het antwoord behalve je vk bij de echo binnenkort. Tot die tijd, laat je niet gek maken! Er zijn genoeg redenen voor dit soort klachten en die duiden zeker niet allemaal op een mk
 
Hoi,
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij helaas ?. Ook 5.4 weken zwanger en al 4 dagen wat bloedverlies, niets in mijn inlegkruisje maar wel donkerrood bij het afvegen. Ik wist al niet dat ik zwanger was doordat ik ongesteld was drie tot vier dagen redelijk heftig. Ik voelde me een week later een beetje draaierig en heb toch maar een test gedaan, positief dus. Eigenlijk verwacht ik niets, maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Succes met wachten....
 
Heb je nog getest? Wordt het streepje donkerder? 
Een miskraam blijft meestal niet bij een aantal druppels.
Ik kan me goed geloven dat je hier helemaal nerveus van wordt. Zoals ik eerder aan gaf bij mij voelde het echt anders dan zoals jij het beschrijft.. hopelijk houdt het snel op en anders zou ik toch nog eens overleggen met verloskundige.
 
Ik heb vanochtend weer gebeld, moet me nog steeds niet te druk maken. De echo is vervroegt naar aankomende vrijdag ipv maandag. En iedere ochtend even bellen hoe t gaat is de afspraak nu.
 
Terug
Bovenaan