5:45 wakker met honger

hmimes

New member
De tekst zegt het al snap het niet hij krijgt als laatst nog een flinke pap fles . Wat geven jullie allemaal te eten nu en hoelaat 1e fles ?


liefs
 
Dean en Jack zijn altijd rond die tijd wakker, als het niet eerder is. Dan begint onze dag gewoon.
Wij geven om 19:00 uur laatste fles en dat is een gewone fles 180/6

Hier is het nu zo:

*06:00 uur 180/6 papfles
*09:30 uur fruit (3 stuks vers fruit)
*12:00 uur 2 boterhammen per kind + 90cc fles
*15:00 uur koekje en soms wat griekse yoghurt
*17:30 uur groente (verse prak)
*19:00 uur fles 180/6

Het kan een 15 min schelen, ligt eraan wanneer ze slapen. Maar dit is het vaste schema.

Liefs Lynn.
 
8.15 papfles 180/6
10.30 fruit
12.30 2 boterhammen en 120 cc melk
15.00 koekje/ cracker en diksap
17.30 warm eten en toetje
19.45 fles 180/6

Stijn gaat rond 20.00 uur naar bed, slaapt dan tot ongeveer 7.00 uur, begint dan allerlei geluiden te maken, maar als we geluk hebben valt hij dan toch weer in slaap tot een uur of 8. Hij is s'morgens niet uitgehongerd, hij kan soms best nog 1/2 uurtje of langer wachten op zijn pap......
Eet hij overdag genoeg? Het gaat er niet alleen om dat ze met een volle buik naar bed gaan, maar ook dat ze gedurende de dag voldoende eten heb ik gemerkt....
 
Ohja, tussendoor krijgen ze ook nog weleens een broodkorstje of een soepstengel ofzo. Uitraard ook water en diksap. (300-450cc)
Kan ook gewoon zijn dat jou zoon gewoon wakker is dan, niet elk kind maakt van die geweldige uitslaaptijden en als hij er op tijd in ligt dan slaapt hij toch zo'n 11 uur achter elkaar?

Als ik thuis ben (of mijn man) dan gaan ze rond 07:30-08:00 uur nog terug naar bed en slapen dan nog wel 1 uur of langer.
 
nee , hij gaat dan staan en als ik naar hem toe ga om hem plat te leggen brullen . Doet die alleen als er iets is . Water aangeboden geen had geen zin . Vannacht 1:45 wakker papfles 180 sliep niet wakker tot 2:30 150 cc melk op . Hij eet met ons mee in de avond dus zie niet echt hoeveel hij eet geen potje .
Minder denk ik halfje . Nu eet hij ook wat moeilijk wil zelf eten laat hem ook maar de meeste belandt op de grond . Ook krijgt hij nog best veel flessen . Eet net geen 2 boterhammen per dag . En drinkt fruit en toetje alles door de fles heeft zeker liter binnen .
 
Bedoel je om 1.45 uur een papfles en om 2.30 uur ook weer melk...of begrijp ik het verkeerd??
Als je hem zelf laat eten, kun de hem dan tussendoor ook niet zelf hapjes geven, of wil hij dat niet?
 
ja je hebt het goed begrepen zo kort achtermekaar in de nacht drinken . Vannacht 1:00 pfff . Ik heb hem gister alleen eten gegeven en daarna met ons aan tafel te eten . Maar toch vanacht weer wakker .
 
Terug
Bovenaan