5:45 wakker met honger

J'velino krijgt tussen 7:00 en 8:00 papfles 180/6 om 9:30 fruit en sap. Om 11:00 koekje en sap. Om 12:30 2boterhammen en melk 120/4. Rond 15:00 een knijpzakje fruit. Tussen 17:00 en 18:00 groente en danootje met sap en om 18:30 /19:00 melk 180/6
 
Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp maar ik zou hem s'nachts geen fles of flessen meer geven, hij wend aan het feit dat hij die krijgt. Zo blijf je aan de gang meid.

Anders geef je hem toch in de laatste fles wat meer, misschien is hij dan wel verzadigd. Als hij wakker word in de nacht, speentje, aai over zijn bolletje, muziekje aan en misschien even bij hem blijven (zonder hem uit bed te halen)

Succes. Liefs
 
Hier word hij altijd om 7:10 wakker en dan begint onze dag.
7.15 fles van 180 melk
8:00 half korstje uit het vuistje. Als hij mij ziet eten wil hij ook altijd.
9:30 fruit
12:00 1 boterham en een flesje melk van 120.

Ik zie dat best al veel kinderen 2 boterhammen krijgen maar dat is toch best veel? met hoeveel eindig je dan? Ik eet zelf altijd 3 boterhammen.

15:00 tuitbeker sap en een koekje
17:30 groenten en aardappelen, rijst of pasta ongeveer 200gr. Ik geef niet elke dag vlees maar zo'n 3x in de week. En yoghurt met een stukje vers fruit erdoor.
19:00 een papfles 200
19:10 lekker naar bed.

Als hij 's nachts wakker word en niet zelf in slaap wil vallen ga ik er even naar toe, een knuffel en een aai over zijn bol. Als dat niet werk haal ik hem er ook wel eens uit en maak ik hem goed wakker, het lijkt of hij dan gedroomd heeft en dan zit ik even met hem en dan leg ik hem terug en dan gaat hij weer slapen. Gelukkig gebeurd dat niet vaak.
Maar ik zou hem ook geen fles meer geven hoor dan raakt hij er idd aan gewend en dan blijf je gebroken nachten houden. suc6
 
Logan slaapt van 19 tot 7 uur
Ons schema is nu:
7:30 uur broodje en klein flesje melk
9:30 fruit
12:00 1 of 2 broodjes ligt eraan of hij zin heeft
14:30 koekje
17:15 warm eten+ toetje
18:45 klein flesje melk

Zijn broodjes blijven er tegenwoordig vaak bij want meneer eet ineens slecht zijn brood dus beland een hele hoop op de grond of in mijn gezicht. Is een nieuw spelletje eten in mama's gezicht gooien.
Hij doet ook bijna alles zelf alleen zijn toetje niet.

Ik zou s'nachts ook niets meer geven als hij echt dorst heeft beetje water maar meer niet.
 
water al geprobeerd , vannacht ging goed . De laatste fles is meestal 300 cc ! En een aai etc ook geprobeerd maar krijst .
 
Terug
Bovenaan