5 A 6 dagen voor NOD testen

Je bent niet de enige en echt het kan nog alle kanten op. Ik heb toen dus 7 dagen voor NOD dacht toen 5 getest en die was negatief met action early. Toen had ik mezelf ook voorgenomen dat ik stom liep te doen en mezelf gek maakte. En geen testen meer ging doen. Alleen 2 dagen later dacht ik ja doei die symptomen worden alleen maar erger nog eens getest met predictor early en die was knal positief. Zo snel kan het dus veranderen ?? en soms had ik symptomen en geen positieve test. Voor mijn gevoel was er dan wel iets gaande in mijn lichaam qua zwangerschap maar liep dit toch mis dan. Het komt wel goed een keertje vandaag balen en morgen nieuwe dag ??

Ik heb 4 dagen voor ik mijn nod had getest  en die was negatief. En toen had ik de moet al opgegeven en had ook echt  daarna menstruatie krampen.  En toen toch 1 dag na mn nod positief  getest ?

Ik heb vorige maand ook ruim voor nod positief getest, werd helaas alsnog ongesteld. Dat is nu al voor een 2e keer gebeurt. 
En verder vaak genoeg voor nod getest maar dan bleven ze echt super wit. 
Kortom, veel geld verspild aan testen ;) nu ook voorgenomen om niet meer voor nod te testen. Ik voel elke maand wel iets, vaak ook iets anders waardoor ik denk dat het 'deze x wel echt raak móet zijn' ..
Super lastig. En hoop maar dat ik me er aan kan houden. ;) 

Ik had de vorige ronde ook een paar dagen voor NOD getest en zag een licht streepje. Helaas liepen de streepjes niet op en werd ik een paar dagen later alsnog ongesteld. Beter had ik het dan niet geweten. Dus vanaf nu gewoon op/na NOD testen.

Hier ook meegemaakt paar dagen voor mijn nod negatief getest en zelfs op de dag van de nod ook negatief, Ik voelde me zwanger maar ging er eigenlijk vanuit dat mijn lichaam me voor de gek hield, 5 dagen na Nod had ik dus wel een positieve test! Dus het kan alle kanten op, dit werd uiteindelijk wel een miskraam. Maar dat heeft niks te zeggen, nu 2 maandjes later weer positief getest een dag na de Nod 

Hoi Dames,
Ik heb vanochtend, 6 dagen voor NOD, getest en natuurlijk omo wit. Ik verwacht deze maand geen positieve test want we zijn pas 3 rondes bezig. Ik voelde me de laatste tijd zwanger maar blijkbaar niet. Nu heb ik ook meteen het gevoel alsof ik echt niet zwanger ben en me meteen kan voorbereiden op m'n ongesteldheid. Volgende maand, nieuwe kansen.

Ik heb ook heel eigenwijs 6 dagen voor de NOD getest en die was negatief maar omdat ik van zoveel kwaaltjes last had vond ik het bizar als het niets met een zwangerschap te maken zou hebben. 4 dagen voor de NOD licht maar ook echt heel licht positief, zo licht dat je denkt iets te zien wat je wil zien.. 3 dagen voor de NOD iets positievere test en de dag van mijn NOD binnen een paar seconde een knal positieve test! 
Het is natuurlijk voor iedere vrouw anders maar ik ben een voorstander van je onderbuik gevoel volgen ;-).. 

Hoi wij lopen gelijk met de NOD. ik moet ook 5 a 6 maart ongesteld worden en ik ook heb al een test gedaan die heel mooi (niet dus) wit was. donderdag gedaan. te vroeg dus. Ik wilde nu zondag weer een test doen dan zit ik 4 dagen voor mn NOD. twijfel... heb genoeg testen. voel me zwanger, heb echt het idee dat het raak is op de een of andere manier. Tegelijkertijd denk ik dat ik het alleen maar zo graag wil en het daarom ook voel.
Hier en daar wat lichte krampjes vandaag, zou ook innesteling kunnen zijn. Wel hele gevoelige borsten en met vlagen wat misselijk.
Zondag testen of wachten tot dinsdag?

Terug
Bovenaan