5 a 6 weken zwanger

Heel herkenbaar, positieve test maar de twijfel slaat gelijk toe. Die nacht erna werd ik snachts wakker en dacht: nou die test had ik niet hoeven doen. Ik voelde vanalles: pijnlijke borsten, opgeblazen buik, steken alsof ik ongesteld ging worden en had een paar dagen ook vrij veel slijmverlies. Gisteren werd dat een stuk minder en vandaag is het echt volledig weg. Dat maakt me zo onzeker! Ben er ineens van overtuigd dat die testen niet kloppen en/of dat het gewoon nu niet meer zo is....

Same here! Enige waar ik last van heb is:
*Soms gevoelige borsten
*Wat slechter slapen
*Meer plassen (heb ook een blaasontsteking)
*Hogere hartslag en warme wangen
*Steekjes had ik onder in mijn buik en nu weer minder
*Meestal veel trek
Heb de eerste echo pas in week 9+1 en dat is 21 oktober. Het is en blijft afwachten, dagen kunnen me niet snel genoeg gaan. 

Super lastig, ik heb dus onwijs veel last al van 'kwaaltjes'. Zere borsten en mega gevoelige tepels, opgeblazen gevoel, misselijk. Maar naast dat ook bloedingen wat maar niet wil stoppen (zit nu op de 5e dag)... Ze kunnen er nog niks over zeggen aangezien het geen stolsels met zich mee neemt en het oud bloed is, dus alles lijkt nog enigzins positief. Ik heb ook de 9e de eerste echo, ben dan 6 + 3 weken (vanwege eerdere mk zo vroeg). Duimen dat dat stomme vloeien nou eens ophoud en dat de 9e er maar snel is, want deze meid wilt duidelijkheid!

Hallo :)
Gister na 6 dagen over tijd een positieve test gehad en had toevallig voor morgen al een afspraak staan , eigenlijk voor mijn halfjaarlijkse controle van de eierstokken .. Zat te twijfelen of ik de afspraak dan zal afzeggen maar dat gaat nu niet meer en ben nu natuurlijk wel heel benieuwd of de gynaecoloog al iets kan zien!
Nu dus precies 5 weken en hier ook extreem gevoelige borsten en vanaf vandaag krampen onder in de buik .
Ben benieuwd naar morgen :)

Gister na 6 dagen over tijd een positieve test gehad en had toevallig voor morgen al een afspraak staan , eigenlijk voor mijn halfjaarlijkse controle van de eierstokken .. Zat te twijfelen of ik de afspraak dan zal afzeggen maar dat gaat nu niet meer en ben nu natuurlijk wel heel benieuwd of de gynaecoloog al iets kan zien!
Nu dus precies 5 weken en hier ook extreem gevoelige borsten en vanaf vandaag krampen onder in de buik .

Terug
Bovenaan