5 dagen achter elkaar postitieve ovulatietesten

<p>Hi dames,</p><p>Ik heb hier woensdag al een berichtje over achter gelaten, maar vraag het toch nog een keer. Ik ben ondertussen al vanaf maandag positieve ovulatietesten aan het testen. Dat is dus al 5 dagen achter elkaar nu, nog nooit meegemaakt. Vind het nu toch wel wat vreemd worden. We zijn natuurlijk deze week goed aan het klussen maar wanneer en of je nou een eisprong hebt gehad geen idee.. Snap er niks van! Iemand meer meegemaakt? Groetjes!</p>
 
Als je bijv. de tests van sensitest gebruikt kan het zijn dat je een te gevoelige variant hebt. Ook zou je kunnen overwegen om te gaan temperaturen. Je weet pas zeker dat je echt een eisprong hebt gehad als je temperatuur ook omhoog gaat. Een app als fertility friend kan je helpen hier meer inzicht in te krijgen.
 
Hi,
Dankjewel allemaal voor de reacties. Heb idd net een test gedaan maar deze is negatief. Vreemd allemaal! Ik gebruik ze wel vaker maar dan is ie licht daarna donker en de dag erop weg. Met streepjes is dit. En nu al 5 dagen positief. Ik wacht de volgende ronde maar gewoon even af, zit niks anders op. Groetjes!
 
Begin van de week waren ze donker toen wat lichter, afgelopen woensdag weer super donker en nu weer wat lichter maar de streepjes zijn wel echt duidelijk aanwezig zeg maar. Ja idd, ik probeer na het weekend nog wel een testje als dit zo blijft en anders wacht ik gewoon af.. Zou dan rond 11 Dec ergens m'n menstruatie moeten krijgen. Groetjes!
 
Heb je de normale of de extra sensitive? Ik kreeg bij de tests van etos ook van dat soort resultaten. Maar de normale dipsticks van van sensitest lieten bij mij duidelijk verschil zien.
 
Terug
Bovenaan