5 dagen achter elkaar postitieve ovulatietesten

Poeh, geen idee welke ik heb. Heb ik eigenlijk niet op gelet. Heb vanmiddag die van etos gehaald na het eten thuis gedaan en ook deze was weer positief, alleen wel een licht streepje deze keer. Ik blijf het raar vinden allemaal. 
 
Een ovulatietest is pas positief als de teststreep echt even donker (of donkerder) is als controle streep. Een ovulatietest geeft namelijk altijd wel 2 strepen. Lees even goed de gebruiksaanwijzing door want je hebt het hier boven over een licht streepje bij de Etos test.
succes!
 
Ik gebruikte toen ook de ovu testen van de Etos, en ze bleven maar postief tot mijn verbazing. Bleek dus dat ik zwanger was! Heb toen de cleurblue digitale test gekocht, gaf meteen aan hoeveel weken. 
 
Nou ik heb nog nooit gehad dat de testen 2 streepjes geven eigenlijk. Alleen op de dag voor en tijdens m'n ovulatie daarna zijn ze weer weg en is het er maar 1. Het blijven er telkens 2. Idd ik had de verloskundige aan de telefoon van de week en die zei ik zou een test gaan doen. Maar die was negatief. En ik voel ook echt helemaal niks. Maar we wachten rustig af, m'n menstruatie komt pas over een week, maar ik hoop dat ie niet komt uiteraard ;). Groetjes en thanks allemaal!
 
Terug
Bovenaan