5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik heb een vraagje.Ik ben normaal regelmatig ongesteld maar ben nu 5 dagen over tijd.
Met hoge verwachtingen een zwangerschapstest gedaan maar helaas negatief. Zouden jullie in dit geval langs de huisarts gaan ?

Flora

hoi
ik zag vandaag een vriendin die ik een tijdje niet gezien had en zij verteld dat ze 2 weken overtijd was maar dat de test negatief was maar ze had later die week een afspraak bij haar gynecoloog en die zag dat ze 4 weken zwanger was dus de test kan negatief zijn en toch zwanger
misschien moet je eens opnieuw proberen of toch maar naar de huisarts

groetjes tess
hopelijk toch nog zwanger

Hoi flora,

Ik zou nog ff wachten met na de HA te gaan... ik was ook altijd precies na 28 dgn ongi en toen plots vorige periode ineens 38 dgn... misschien ben je er teveel mee bezig geweest.. ik werd 10 dgn later pas ongi!

succes

liefs

Nou dat is typisch, ik heb precies hetzelfde! Ik had de 2de NOD en de 2de en 3de getest en allebei negatief. Heb ook een hele regelmatige cyclus dus...........
Spannend voor ons! Ik denk steeds als ik moet plassen nu zal ik wel ongi zijn!
Ik voel me overigens wel ontzettend ongesteld!

Liefs Miep

hoi flora,

bij mij was het ook zo ik had mijn nod 25 mei en de 30 ste heb ik een test gedaan en die was neg. nu zitten we alweer een week verder en ben nog steeds niet ongi. dus als ik morgenvroeg niet ongi ben doen ik weer een testje hopen maar det die dan wel positief is.

ik duim voor je,

groetjes danielle

Het duurde bij mij vorige keer een maand langer voordat ik ongesteld werd. Toen ik net besloten had om de ha te bellen voor een afspraak toen werd ik ongesteld. Nu ben ik echt maar iets van 3 dagen ongesteld geweest dus het stelde niet zoveel voor. Eind volgende week is mijn ei dus dan gaan we er weer voor. Succes met zwanger worden!

Groetjes Evelien

Bedankt voor jullie reacties.We zijn inmiddels weer een dag verder en nog steeds niet ongi. Ik ga morgenvroeg weer een test doen want ben de twijfel zat. Echt spannend! Jij ook succes met testen morgen daniëlle!

groetjes flora

En Flora,

Nu beter nieuws? Ik heb er gisteren ook nog maar eens een testje tegen aan gegooid.... weer neg!
Ga voor je duimen meid!

Liefs MIep

Terug
Bovenaan