5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Balen dat het weer negatief was! Helaas bij mij ook nog steeds negatief... echt balen. Ik heb ook nog steeds geen enkel teken dat ik ongi moet worden. Ik wacht nog tot na het weekend en als er dan nog steeds niets gebeurt is ga ik langs de ha, en jij ?

groetjes Flora

hee flora,

Ik ben nu 4 dagen overtijd en heb gister een test gedaan die was negatief.
Ik wacht nog een paar dagen en dan doe ik nog een test kijken wat het dan word mocht die weer negatief zijn dan ga ik naar HA.
Ik hou niet van al die onzekerheid en ik had verwacht dat na die negatieve test ik wel meteen ongesteld zou worden want dan zijn alle spanningen en onzekerheden weggenomen maar tot nu toe nog niets.

Gr: Poppie 2

Hoi poppie

Die onzekerheid is inderdaad vreselijk. Wij zitten pas in de derde ronde voor ons eerste kindje en rekenden er nog niet echt op dat we al zwanger zouden zijn. De verwachtingen worden echter wel hoog als je een aantal dagen over tijd bent. Ik hoop er nu eigenlijk op dat ik snel ongi wordt want deze onzekerheid is echt vreselijk!  

groetjes flora

Hee flora,

Wij zijn al 13 rondes bezig!
Er zijn twee kanten: aan de ene kant hoop ik alsnog dat ik zwanger ben en aan de andere kant als ik dan toch niet ben laat die ongi dan maar komen.
Het is wel vervelend want ik heb wel wat buikkrampen maar dat is zo weinig dat ik niet weet wat ik eraan heb.

Gr: Poppie 2

Hoi Flora,

Wat jammer dat de test neg was, ik heb vanmorgen zelf een test gedaan en was ook weeeeeeeeeer neg. best wel weer jammer ik had er een klein beetje op gehoopt. Ik heb ook nog geen teken van mijn ongi. als ik na het weekend nog niks heb ga ik naar de ha.
Wij zijn nu in de 6 de ronde 1ste kindje. Was altijd regelmatig tussen de 30 en 32 dagen en nu al 2 weken niks.

sterkte en succes ermee en de rest van de meiden ook

groetjes danielle

Poppie; jeetje al dertien rondes dan kan ik me voorstellen dat het helemaal super spannend is. Ik hoop dat je toch nog positief test de komende dagen
Daantje: ik hoop dat er voor jou alsnog goed nieuws komt.

Ik wacht nog een paar daagjes af en dan test ik nog een keer. Bij een negatieve test en uitblijvende ongi ga ik toch even langs de ha want het gaat me nu iets te lang duren.

groetjes flora

Wat raar meiden dat we allemaal hetzelfde hebben..... Begin bijna te denken dat het door het weer komt!

Succes allemaal!

X Miep

Hoi allemaal

Hoe staat er inmiddels bij jullie voor. Ben inmiddels 8 dagen over tijd en nog geen teken van ongi. Ik wil maandag weer gaan testen maar weet niet of ik het mijn nieuwsgierigheid nog zo lang kan bedwingen. Als deze weer negatief is ga ik dinsdag naar de ha.

groetjes flora

Terug
Bovenaan