5 dagen overtij, geen positieve test??!!!

hoi janne

ik heb al 1,5 jaar een cyclus van 24/26 dagen. ik ben in 2007 okt, gestopt met de pil en had al direct een regelmatige.
na een aantal onderzoeken bij de gyn had ik me deze maand voorgenomen om niets te berekenen en vrijen als we zin hadden. op vrij 27 febr kreeg ik bij het plassen wat licht rose bloedverlies. ik snapte het niet dus heb op de site predictor mijn boi klok berekend.
12 febr 1ste dag ongi , gem. cyclus 25 dagen. daar kwam uit dat ik op 21 febr mijn eisprong zou hebben gehad en tot mijn verbazing 27 febr mijn innestellingdag. ik ga ervan uit dat dat het ook was want het is bij een paar vegen rose afscheiding gebleven en ik heb dit nog nooit eerder gehad.
ook heb ik die dag ongi pijnen gevoeld want ik zei nog tegen mijn vriendin "ik heb een eisprong dus vandaag moet er gesext worden"hihii . ik denk dat ik die innestelling gevoeld heb?   ik heb ook al 7 ovulatie tetsten gebruikt maar ik geloof daar niet meer zo in want dat heeft bij mij nog nooit geholpen.
ik wacht gewoon nog een par dagen af voor ik weer opnieuw ga testen.

jij veel succes en ik duim dat het bij ook raak is

liefs kim

Hoi Kim,

Meid dat is goed mogelijk hoor! Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en heb elke keer pas een week na mijn NOD een positieve test gehad. Blijkbaar duurt het bij de een iets langer voordat het HCG in de urine te meten is dan bij de ander.
Houd moed, zolang je niet ongesteld bent is er hoop! Hopelijk ben je zwanger!

Groetjes Janneke

Hoi Kim!!

Ik duim voor je.

Ik ga zondag weer testen als ik dan nog niet ongi ben.
Hopelijk hebben we allebei snel een positieve test!!

Groetjes Janne

hoi damens

nou ik begrijp er niks meer van.
dik een week overtijd en nog steeds geen positieve test.
ik haal m e van alles in mijn hoofd ( krijg nu ineens een onreg. m. cyclus, schiet ik in de overgang wat bij een kennis is gebeurd en zij is 28 enzo enzo)
mijn vriend twijfelt er niet aan want die zegd dat ze vroeger maar 1 bewijs van zwangerschap hadden en dat is het uitblijven van je ongi. is natuurlijk ook zo maar waar blijft die positieve test dan. ben nooit overtijd geweest en gebruikk al 1,5 jaar geen pil   meer.

ik wacht nu weer tot maandag en dan ga ik even de dokter bellen.

liefs kim

hoi kim
ik zou niet meteen denken aan de overgang..je maakt je self een beetje gek ermee maar ik weet het het is moelijk allemaal!(ik ben ook erg onzeker type)
ik zou gewoon even de dokter bellen en ff vragen wat je ermeemoet.
dan kan hij jou wel helpen of je nou moet wachten of hij kan bloedprikken!
Dan ben je ook gerust als je hem ff belt.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben dat je wat geruster bent!

kuzz karin

he karin

ik weet ook wel dat ik dat niet moet denken maar het spookt allemaal door je hoofd wat het eventueel kan betekenen.
ik had ook een topic geoepend op zwanger zijn en ik hoor veel verhalen dat vrouwen pas na 10 dagen / 14 dagen en meer pas positief testen. als ik zwanger zou zijn dan zou ik nu in week 5 zitten en mijn schoonzus teste bij week 6 pas positief.
ik probeer me ook rustig te houden maar we moeten al zo lang wachten op en zwangerschap en nu dit, nog langer wachten voor ik iets weet.

liefs kim

hoi kim

Wat spannend zeg.Ik zou maandag bij de dokter om een bloedtest vragen, dan heb je wel zekerheid.
Ik hoop echt dat je zwanger bent!! en zoals je vaker hoort: veel vrouwen hebben pas laat een positieve test.

Ik ga jammergenoeg door naar de volgende ronde..., misschien in ronde 15 meer geluk...
Gisteren kwam helaas mijn ongi op gang.
Ik voel me al sinds gisteren hartstikke misselijk (moest ook 3x overgeven) dus als die ongi er niet was, zou ik denken dat ik zwanger was, maar helaas dus..

Ik duim voor je!

Groet van Janne

hoi janne

wat klote zeg, ik gunde het je heel erg. ik weet wat je voelt op dit moment.
ik wacht nog even af tot morgen en dan bel de huisarts even.

liefs kim

Terug
Bovenaan