5 dagen overtijd maar voel niets

dames,ik ben nu officeel 5 dagen overtijd. maar ik voel nog niets geen verschijnselen, ik denk dus dat mijn cyclus aan het rommelen is met de datum... Ik durf niet te testen opdat ik een teleurstelling krijg, Herkennen jullie dat?

ook heb ik gelezen dat medicijnen een test negatief kunnen beinvloeden, maar ze zeggen daarbij niet om welke medicijnen het gaat, ik slik nu 3 medicijnen, waarbij je wel zwanger mag worden overigens.
groetjes,
Elise

Hoi hoi.

Ik snap heel goed dat het een teleurstelling kan zijn, heb het zelf ook al vaak zat gehad.
Maar om toch zeker te zijn zou ik toch gewoon testen... Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Er zijn trouwens zat vrouwen die niks voelen in het begin van hun zwangerschap. Maar snap je volkomen hoor!

Over die medicijnen, kijk even op internet of vraag het aan je apotheek.

Succes meid!
Xx

hi,
je hoeft ook niet altijd zwangerschapskwaaltjes te hebben om zwanger te zijn hoor.
ik snap dat je nog niet wilt testen, want de teleurstelling is bij negatief groot.
maarja je kan dus zwanger zijn..(wat ik hoop voor je)

niet iedereen test positief met een urinetest,ik zou als het vrijdag nog niet zover is, even de huisarts bellen vragen voor een bloedtest.

succes wie weet...

Bedankt voor jullie lieve berichtjes
Ik ga zaterdag testen denk ik (als dat dan nog nodig is) En als ik bij negatieve test zondag nog niet ongi ben ga ik maandag naar de huisarts. Voor de zekerheid heb ik nog maar geen voorverpakte vis gegeten...hihi.
groetjes,
Elise

heel herkenbaar!
Mijn onderbuik rommelt alleen af en toe (ongikramp gevoel, maar dan heel lichtjes). Verder geen klachten (hoewel..alleen meer honger!)

Ben nu ook 4 dagen over tijd....
Ben ook bang voor een negatieve test :(

Maar ga toch testen morgenochtend....wil het uitsluiten.

Succes!

Guler7 succes! Een van ons moet in ieder geval zwanger zijn vind ik. Ik snap je helemaal dat je bang bent voor die negatieve test. Welke test is het meest betrouwbaar?

groetjes,
Elise

Ik heb geen idee, is voor mij 1e zwangerschap.
Wat ik lees op het internet, is de Kruidvat 2 voor 5 euro wel betrouwbaar. Maar zoals je in mijn berichtje hebt gelezen kan die soms ook onduidelijk zijn, haha!
Mijn HA zei dat Clearblue voor haar het meest betrouwbaar is.

Succes!

Terug
Bovenaan