5 dagen overtijd maar voel niets

Hoihoi, ik zou gewoon testen als ik jou was, dan heb je tenminste zekerheid. Ik heb de afgelopen rondes ook vaak gewacht met testen uit angst voor ene teleurstelling maar merk bij mezelf dat ik het dan psychisch ophoud of zo. Meestal brak na de test meteen de ongi door :( In ieder geval hoop ik voor je dat het raak is!!! xxx

Ik heb een predictor gekocht, extra sensitief die al wat meet bij 4 dagen voor je nod. Moet toch straks duidelijkheid geven. Ik wil graag wachten met testen omdat ik nog niets weet als ik negatief test. De ongi is voor mij het bewijs. Vlak bij je nod is nooit zeker of je zwanger bent of niet, dan weet je nog niets denk ik dan, tenzij de test positief is.
groetjes,
Elise
PS: wel heb ik alvast echo's van mijn voorige zwangerschap bekeken enzo, kon het niet laten. Ohh wat is het toch geweldig als het echt zo is, volgens mij zit ik nu al op die rose wolk hihi, dat gaat misschien tegenvallen. Maar ik ben al 6 dagen overtijd. Maar ik ben dan wel blij maar ik gun het de mama's in spe ook die al langer bezig zijn.
groetjes,
Elise

Terug
Bovenaan