5 dagen overtijd

Hoi dames....
Nieuw hier...
Maar ook ik ben nu 6 dagen overtijd maar alle testen zijn negatief 
Ook een bloedtest gehad 2 dagen geleden was ook negatief...
Vandaag niet getest morgen weer proberen...
Ik wil zo graag weten heb ik nog een kans... dat ik zwanger ben of is er iets ergs...
Misschien dames hier die ook al lang overtijd waren en daarna toch zwanger waren ?????
 
Hier hetzelfde verhaal ik ben 6 dagen over tijd nu . ben sinds 28 Juli met de pil gestopt werd meteen ongesteld in cyclussen van van 30 - 31 -33 en de laatste keer December was na 34 dagen , lijkt me regelmatig toch ? en nu wacht ik dus nog steeds af 4 testen gedaan allemaal negatief .. wat te doen ? voel wel gerommel in mijn buik wacht het nog af tot half aankomende week en dan even huisarts bellen denk ik dan maar ? , fijn om te lezen dat er andere dames zijn die zich hierin herkennen want dit gaat hopelijk mijn eerste zwangerschap zijn.
 
Hoi dames, ik heb eigenlijk alles ook gehad toen ik stopte met de pil. ik ben vorig jaar Januari gestopt, werd de eerste 2/3 maanden gewoon zoals gewend ongesteld. Ik heb op internet gelezen dat dit vaak komt door restjes van de pil, en dat het ontpillen even duurt. Na die tijd had ik een maand waarin ik zo hevig ongesteld werd dat ik zonder heel erg buiten adem te zijn van de buikpijn de trap niet eens op kwam.. 
De maand die daarna kwam werd ik ineens niet ongesteld. Hartstikke zenuwachtig natuurlijk, want we hadden het niet onveilig gedaan, maar waarom werd ik dan niet ongesteld? met trillende handen een test gedaan, 1 streepje.. Een week later werd ik wel ongesteld. 
Vanaf toen is de cyclus regelmatig gebleven, cyclus van 28 dagen, alleen wel wisselende mate van ongesteld zijn. de ene keer heftiger dan de andere keer. 
Na 8 maand had ik pas een 'normale' ongesteldheid. 1/2 dagen geen buikpijn maar wel bij het afvegen wat bloed, dan 2/3 dagen echt vloeien waarbij ik dan ook echt krampen heb en dan nog 1/2 dagen een klein beetje vloeien. 
Het kan dus echt even duren voor het weer een soort regelmatige cyclus wordt..  Ik hoop voor jullie natuurlijk dat het een zwangerschap kan zijn, maar hou er rekening mee, dat ook na een paar maand na het stoppen met de pil, het nog steeds gewoon door het ontpillen kan komen. 
 
Terug
Bovenaan