5 december

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

heb een hele tijd niet de onderwerpen gevolgd, dus wie weet is het al eens langsgekomen. Maar wie is ook op 5 december bevallen?

Hebben jullie al bedacht hoe je dat in de toekomst met Sinterklaas gaat doen enzo?
Niet dat het dit jaar al nodig is, want dit jaar wordt echt een verjaardagsfeest, maar goed op een gegeven moment wordt het wel lastig.

Hebben jullie nog tips of ideeen?

groetjes
Anneloes

Mijn meisje is gelukkig niet op een 'feestdag' geboren, maar  ik heb weleens kindjes in de klas die dat wel zijn. Wat ik een aantal keer gehoord heb is dat ze de verjaardagen dan een maand eerder vieren. Dus 5 december wordt 5 november. Dan zit je nooit met die feestdag. Het nadeel is wel dat je het consequent vol moet blijven houden, want anders wordt het op den duur vergeten...
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar het is misschien een idee.

Groetjes,
Natasja

Moeilijk he! Ik was op 4 december uitgeteld en hoopte eerlijk gezegd echt dat ze iets eerder zou komen... en dat is gelukkig ook gebeurd (23 november).
Het lijkt me inderdaad lastig om dat te combineren..
Als ik het zelf moest doen zou ik denk ik of het allebei op de zelfde dag vieren (bijvoorbeeld s'middags een kinderfeestje en s'avonds sinterklaas vieren ) of   de verjaardag een dag eerder doen en op 5 dec sinterklaas vieren (of andersom natuurlijk).
Ik zou persoonlijk niet de verjaardag een maand opschuiven of hem helemaal weg laten vallen..

Of kerst uitgebreid vieren ipv sinterklaas? Op school/kdv wordt natuurlijk wel gewoon sinterklaas gevierd, maar thuis hoef je het niet zo uitgebreid te doen (alhoewel het wel erg leuk is...).
Lastig is natuurlijk wel om een dag te vinden om het te vieren dat er ook mensen kunnen komen (buiten HUN sinterklaasfeestjes).

Hallo,

Ik ben dus ook op 5december bevallen (was ook op deze dag uitgerekend).
Haha....
Heb geen idee nog hoe ik dat ga doen, heb er ook nog niet echt over nagedacht..

Groetjes,

Hallo!

Ik weet ook nog niet hoe ik het   ga doen??? Dit jaar wordt mijn jongste op 4 dec. 1 jaar en de oudste op 20 dec. 3 jaar. De vorige 2 keer konden we het van de oudste een week voor zijn verjaardag houden. Maar nu bij 2 kids.....      We vieren bij mijn familie sinterklaas en bij mijn mans familie kerst en verder zijn er nog een aantal familie leden en vrienden in dec. jarig. Dus ik denk nog een paar maandjers na wat we gaan doen.
Maar als iemand een goed idee heeft ik hoor het graag.

Groetjes mama van Yoeri en Jesper

Hallo!!,

ja de tweede is op 4 december 2006 geboren!
Was uitgeteld op 26 nov. maar meneer had toen nog geen zin.

Terug
Bovenaan