5 december

Onze lieve meid is op 6 december geboren. Misschien ook niet de meest handige dag. We gaan haar verjaardag wel gewoon op 6 december vieren. Nu ze nog klein zijn kan je gewoon de kadootjes die ze voor Sinterklaas heeft gehad weer inpakken voor de verjaardag of Kerst. Ook ben ik van om aan de opa's en oma's en broers  1 groot duur kado te vragen. Beter 1 mooi ding dan allemaal prullaria. Ook is natuurlijk kleding altijd welkom. Een mooie winterjas of schoenen is toch ook leuk????

Hoi Yoerimama, ik ook! Ook een zoon. Hoe laat was bij jou de ellende voorbij?

Hoi claske, Hoezo ellende??? De echte weeen begonnen om 12.50 en om 13.20 uur was hij er. De echte elllende waren de naweeen. Hoe laat is jouw zoontje geboren. Groetjes mama van Yoeri en Jesper

Wat leuk! Beau is om 14.00 geboren. Maar geen naweeen gehad. Voor mij was het na 14.00 echt: RUST. Is het Yoeri of jesper?

Wat een geluk!!! Het is Jesper en  hij was 53 cm en 3660 gram. Nu is hij 63 cm en 7200 gram. Een flink knulletje. Hij is nu ziek, hij heeft de waterpokken.

Hoi,

Mijn moeder is op 5 december jarig. Nu is zij natuurlijk al wat ouder, maar weet dat ze het vroeger apart vierden. Nu ook nog. Sint is of 4 of 6 december en mams is 5 december. Gaat tot nu toe altijd goed! Wat ik wel zou doen is aan de familie vragen of ze geen sint-papier willen gebruiken voor de verjaardag! Dat schept best wel verwarring!!!

Groetjes.

Hoi!!

Mijn dochter Julia is op 2 december geboren! Nog anderen op die datum? Ik was 27 nov. uitgerekend...

Maar over 5 dec. Tja, da's niet zo leuk, voor jezelf en voor je kind niet, al zijn er natuurlijk ergere dingen. Ik ken iemand die ook op 5 dec. jarig is. Hij is nu 21, maar toen hij op de leeftijd kwam dat Sinterklaas belangrijk werd voor hemzelf hebben ze zijn verjaardag elk jaar op  5 juni gevierd.  Dat deden ze van z'n 4e t/m z'n  12e verjaardag. Beide keren natuurlijk dubbel gevierd, hihi. Volgens mij was hij er zelf (toen) wel blij mee!  

Groetjes!
Anne.

Terug
Bovenaan