5 doekjes??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik las net bij een topic dat sommige dames bij een poepbeurt wel 5 billendoekjes gebruiken! Misschien dat het wel nodig is bij jongetjes, daar heb ik geen ervaring mee (ja, vroeger bij oppassen, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet meer!). Maar bij Marly doe ik het eigenlijk altijd met 1 hooguit 2. Tenminste, als het luier-gedeelte wat op de buik zit nog schoon is. Dan veeg ik daarmee al een van voor naar achter en is de grootste derrie al weg. Met een beetje handig vouw-werk kan je een doekje vaak gebruiken en heb je dus maar 1 doekje nodig en nog eentje voor eventueel extra verfrissing.
Misschien een tip?

Groetjes!!

hee marloes

zo doe ik het ook meestal kom ik op 2 a 3 doekjes uit. iris zit altijd flink onder de poep.
heeft ook groter billen dan marly. haha grapje
groetjes petra

oja en een dikke knuffel voor marly

Hoi Marloes,

Waarschijnlijk heeft het inderdaad te maken met het geslacht van het kindje. Voor mijn knul hier gebruik ik ook 4 a 5 doekjes (bij een poepluier uiteraard) en dat is met het creatieve vouwwerk!

Groetjes,
Ellen

HAhaha, ik ging gister die tip van het luierdoekjes-klaarleggen proberen. Ik netjes 5 doekjes eruit gehaald, en klaargelegd.
Begin ik met vegen, is alles schoon, liggen er nog 2 doekjes!! Wat moet ik daar nou mee?
Dus heb maar even extra goed gepoetst (vond het ook stom om ze weer terug te douwen).
Maar ik gebruik er dus ook niet zoveel.
Behalve als ie flink aan de dunne is (de olvareet van Esmé zeg maar) (ik bedoel de uitdrukking van esmé over de olvareet van Kay)
Liefs Nelleke

Ja lul je er maar weer snel uit Nelleke hahahahahahahahaha

Hiya momma's

mischien is het heus een geslachts ding! Heb een zoon en 5 doekjes is meer regel dan uitzondering. Zeker nu hij in een soort van stuiterfase zit (terwijl hij zit stuitert hij op z'n billen, als hij staat is het een soort van versnelde kniebuiging dans) soms zit de hele boel tot halverwegen zijn rug, haha mijn man noem het een mudslide. Bovendien heb je soms een extra doekje nodig vanwege de "sneak attack" plasjes die je midden in een luier verschoning overvallen, alhoewel ik daar goed in ben geworden, gebeurd me zelden meer.

Ajuus, ilja mv Maximus

Maar 5? Ik gebruik zoveel als nodig niks geen gevouw of poep aan mijn vingers tis wel goed.....misschien dat mensen die het wat minder breed hebben het wel zo doen maar ik neem ruim!

Terug
Bovenaan