5 doekjes??

Ik ben ook nogal van de doekjes (van de Action) hoor. Dean heeft lekkere dikke billen en plakpoep en dan ben ik echt niet zuinig met de doekjes hoor!

Groetjes,
Nelly.

ik gebruik er ook veel, soms maar twee maar meestal meer. soms zelfs meer dan vijf
maar meestal zit het bij mijn dochter dan ook overal, omdat ze zittend kruipt plet ze het lekker uit. ik moet wel zeggen bij mijn zoontje gebruikte ik er ook altijd veel, maar daar moet je helemaal om de ballen en de piemel heen.
groetjes steffie

ja hier de mama die begon met het 5-doekjes-verhaal
Als ik er minder nodig heb stop ik ze gewoon weer terug, maar over het algemeen ben ik er echt niet zuinig mee hoor! Met mijn dochter gebruikte ik er ook altijd zo min mogelijk en toen dacht ik op een gegeven moment 'waar ben ik nou helemaal mee bezig, wat kosten die dingen nou!', en nu met Milo (en nog steeds met Lior) gebruik ik er dus liever teveel dan te weinig. En misschien geef ik daardoor een paar euro extra per maand uit maar ach, kinderen zijn zowiezo duur.

Hoi hoi,

Ik kijk ook niet zo nauw hoor met die doekjes.Ik vind alleen dat de laatste uit het pak altijd zo ontzettend nat zijn,jullie niet??

Groetjes Kitty en Tess.

Hi,
Doordat ik nog bv geef is Lynn's poep vaak nog dun, een gaat alles tussen haar lippen zitten, en ik gebruik liever teveel doekjes dan dat ik bij een volgende beurt zie dat er nog allemaal poep zit.
Ook heeft ze wel eens van dat hardnekkige poep die er niet makkelijk afgaat, ach ja en   zoals al eerder werd gezegd, wat kosten die dingen nou?
Ik gebruik zwitsal doekjes, omdat Lynn daar tegen kan, en ik verder alles van zwitsal heb, vind sommige pretmerken echt stinken.
Ik koop de doekjes ook alleen wanneer ze in de reclame zijn, vind ze anders echt veel te duur.
Ik heb ooit eens huggies doekjes gehad, maar die plakte aan elkaar, wil je er een krijg je er tien, schiet wel op zo.
X

Hoi hoi,

Grappig om te lezen hoe iedereen het doet.
Ik geef ook nog steeds bv, op het moment zelfs alleen nog maar omdat ze zo'n eczeem had (nu weer bijna over). Dus ook nog dunne poep. Als ik meer doekjes nodig zou hebben, zou ik ze ook wel gebruiken. Het gaat me niet om het geld hoor! (Al koop ik zo ook altijd in de aanbieding hoor!) Waar gaat het me wel om? Geen idee! Ik doe het gewoon zo en was benieuwd naar jullie verhaaltjes. Maar ik maak het dus wel goed schoon hoor, hier is bij de volgende beurt ook niks meer te zien van de vorige hoor!  
Moet ik ook wel erbij zeggen dat ik ook gelijk als ik merk dat ze gepoept heeft, haar een schone luier om doe. Laat haar niet ermee rondkruipen, of het moet al in de winkel zijn en we zijn zo thuis of zo. Al denk ik dat dat toch ook wel normaal is, niet?

Groetjes!!
ps lekkere poepverhaaltjes! hahaha!

Mirthe zit ook vaak te spelen en dan poept ze...en die kracht die daar achter zit pfff zit alles vol tussen buik en rug. Ze krijgt ook nog bv dus het is erg dun en kruipt overal tussen....tis geen pretje. Moet zeggen dat ik liever een poepluier bij een jongetje heb. En nog beter dat dat jongetje zindelijk is haha

5 is toch wel het minimum hoor, als madam gepoept heeft. Haar poep is dan ook echt van het kaliber kleefklei, plakkak of reutelpoep wat vervolgens echt overal zit. Uiteraard ligt ze geen seconde stil op de commmode dus van economisch doekjes vouwen voor een tweede veegpoging is helaas geen spraken, want dan ben ik al druk bezig om haar in bedwang te houden.........ja, volgens mij zou een Ralph Imbar er een programmaatje bananensplit  mee kunnen vullen!

Terug
Bovenaan