5 ipv 6 weken zwanger en na de echo bloedverlies ?

Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat? Want ik heb ook echt helderrood en bruin en eigenlijk alle kleuren bloedverlies gehad. Ik was ook in paniek dat het weer zou uitdraaien op een miskraam. Maar ik ben nu 12+4 weken en de bloedingen komen door een laagliggende placenta. Ik hoop zo dat je goed nieuws hebt of krijgt bij de echo! Ik ga duimen voor je!!
 
Hoi, ik heb deze week ook de 1e echo gehad. 3 weken geleden heb ik een test gedaan (nadat ik 1 week overtijd was). Volgens mijn berekening zou ik nu dus 8w moeten zijn. Bij de echo zei de verloskundig dat het maar max 6w is! Ik snap er helemaal niks van. Hebben wel een heel langzaam knipperend hartje gezien. Ze zegt dat of het gestopt is met groeien of dat mijn cyclus zodanig door de war is en ik dus echt 2weken korter zwanger ben. Hoop op het laatste. Verklaring zou kunnen zijn pfizer vaccinatie die ik eind juli heb gehad. Sinds gisteren ook donkerbruin bloedverlies met sliertje. Erg herkenbaar dus helaas. Ik had op positief nieuws gehoopt bij echo, maar kan alleen maar afwachten :( Over 2 weken pas een nieuwe echo...sterkte en succes voor jou in ieder geval.
 
Vandaag helaas bevestigd waar ik al bang voor was! Helaas heeft het niet zo mogen zijn en is ons wondertje gestopt met groeien bij 5,5 week! ?✨?

Ik ga vanaf nu ook via de gynaecoloog begeleiding krijgen omdat ik niet zwanger blijf en misschien wel progesteron moet slikken of wat anders!

Wij zijn intens verdrietig, maar geven de hoop nog niet op! Wanneer wij dit verdriet verwerkt hebben, zullen wij het weer gaan proberen.

Liefs ?
 
Heel veel sterkte Maaike ❤ Ik hoop dat je met de begeleiding van de gynaecoloog antwoorden krijgt, en op hopelijk korte termijn alsnog een gezonde zwangerschap mag krijgen. Ik gun het je van harte.
 
[quote quote=10487699]Heel veel sterkte Maaike ❤ Ik hoop dat je met de begeleiding van de gynaecoloog antwoorden krijgt, en op hopelijk korte termijn alsnog een gezonde zwangerschap mag krijgen. Ik gun het je van harte.[/quote]Wat lief, dank je wel CoVo ❤️

Wij hopen het ook. Dankbaar dat we nu begeleid worden in onze weg naar gezinsuitbreiding ?
 
Terug
Bovenaan