5 kilo zwaarder

hey allemaal,
Ik ben 18 weken zwanger ik ben 5 kilo aangekomen, maar ik lijk nog steeds niet zo dik alleen buik groot .hoe veel kilo zijn jullie aangekomen?
Groeten
Huda

Hoi Huda,

Ik ben morgen 18 weken zwanger en in totaal 7 kilo afgevallen. Nu heb ik flink overgewicht, dus ik vind dat geen enkel probleem ;-)
Het voordeel van ziek zijn tijdens je zwangerschap.
Ik hoop dat ik maximaal die 7 kilo aankom, zodat ik per saldo op 0 kom (of het liefst iets minder natuurlijk).
Bij de eerste was ik uiteindelijk 8 kilo aangkomen en bij de 2de 6 kilo, nadat ik was afgevallen. Dus die 7 kilo zouden te doen moeten zijn ;-)

Heb al wel een flinke buik, maar verder wordt ik iets slanker.

Groetjes Suus

Hoi Huda,

Ik ben morgen 18 weken zwanger en in totaal 7 kilo afgevallen. Nu heb ik flink overgewicht, dus ik vind dat geen enkel probleem ;-)
Het voordeel van ziek zijn tijdens je zwangerschap.
Ik hoop dat ik maximaal die 7 kilo aankom, zodat ik per saldo op 0 kom (of het liefst iets minder natuurlijk).
Bij de eerste was ik uiteindelijk 8 kilo aangkomen en bij de 2de 6 kilo, nadat ik was afgevallen. Dus die 7 kilo zouden te doen moeten zijn ;-)

Heb al wel een flinke buik, maar verder wordt ik iets slanker.

Groetjes Suus

Hoi Huda

volgens mij ben ik de enige die is afgevallen terwijl ik toch niet echt ziek ben geweest.
Ik ben nu ongeveer 2 kg lichter dan dat ik de eerste keer bij de verloskundige ben geweest.
mijn buikje begint nu ook pas te groeien en dit bij een 2 de zwangerschap.

groetjes Danielle mama van dean 11-3-2008) en ???? +/- 17 februari

Hai,

Ik had vandaag de 20 weken echo en controle en ben nu 1,8kilo gegroeid niet zo heel gek vind ik zelf maar nu begint mijn buik pas echt te groeien dus ben benieuwd wat er nog aan kilo's bij gaat komen.
Groetjes Susan

vandaag weer heen geweest, in 3 weken tijd zijn er 5 kilo bijgekomen nu in totaal 9 kilo.
Volgens mij kloppen die weegschalen in het ziekenhuis niet helemaal.
Kan nergens aan merken dat ik in 3 weken 5 kilo zwaarder ben geworden, behalve mijn buik en borsten.
Van mij hoeft ik niet meer aan te komen, maarja bij mijn zoon kwam ik 24 kilo aan en dat wil ik nu echt niet, dus we gaan voorlopig niks meer snoepen!

Hi,

Ik ben ook zo'n zes kilo aangekomen. Helemaal zeker weten doe ik het niet. Vlak voor ik zwanger werd ben ik behoorlijk ziek geweest en vier kg afgevallen. Die zaten er in no-time bij (maar volgens mij was dat ook zonder zwangerschap gebeurd). En dan nu nog 2 kg extra.

Bij mij zit wel alles zo ongeveer in mijn buik. Merk echt vormverandering. Heb al last van overgewicht, maar het het gevoel dat alles zich naar de buik verplaatst heeft.

De vorige zwangerschap was ik 5 kg aangekomen (ben toen 2 keer behoorlijk ziek geweest en tussentijds afgevallen).

Lijnen of zo doe ik niet. Ik vreet mezelf voorbij! Met alles, maar vooral zoetigheid. Dat had ik de vorige keer niet. Moet het nu wel in de gaten gaan houden, want ik wil geen 20kg aankomen of zo.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan