5 kilo zwaarder

hoi,

ik ben tot nu toe ook z'n 4 kilo aangekomen, en ik moet zeggen, kan ook wel de hele dag dooreten!!
Bij mijn vorige zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen, toen at ik ook alles wat los en vast zat. Wil proberen er nu wel een beetje op te letten.
Veel water drinken, fruit eten, met m'n dochter fietsen, dus hopen dat het nu mee gaat vallen.

Ik ben helaas al 16 kilo aangekomen. Ik heb ook echt al een grote buik. Veel mensen denken dat ik verder ben.

Ik ben van mezelf niet te zwaar.

Ik heb me er de afgelopen maanden heel erg zorgen om gemaakt maar heb het nu een beetje los gelaten. Of ik nu wel of niet oplet, alleen maar raukost kauw of gewoon iets lekkers neem als ik trek heb, het komt er net zo hard aan.

Ik heb trouwens ook 2 cupmaten erbij (van B naar D) dat is helemaal niet verkeerd, hopen dat er wat van blijft zitten straks hahah!!

Hoi, ik ben nu 20 weken en 1 dag, maar bij het vorige bezoek aan de verloskundige, zon 4 weken geleden (maandag mag ik weer) was er al 10 kilo bij.
Ben benieuwd war de weegschaal nu zegt.
Thuis heb ik geen weegschaal, mijn motto is, zolang ik me goed voel vind ik het prima.

Groetjes Anouska

Hoi hoi,

Ik ben nu 20wk 5dg en ong 6 kg aangekomen.. Heb ook al wel een flinke buik, al zeg ik het zelf haha.

In de vorige zwangerschap ben ik in totaal 11 kg aangekomen.

Groetjes Daphne

Hoi,

Zelf ben ik ongeveer 5 kilo aangekomen, en nu 21 weken onderweg. Weeg mezelf elke week (heb een dagboek om bij te houden) en het gaat nu sneller dan in het begin.....En mijn buik begint nu te groeien maar voor degenen die het niet weten denken dat ik wat dikker ben geworden.

Groetjes Opaal

Terug
Bovenaan