Hoi Natalie, ben wel een beetje jaloers zeg op jouw schema. Ziet er goed uit. Als Daimy om half 8 wakker is, kun je dan de fles nog uitstellen tot halt 9? Als Thijs bij mij wakker is, dan wilt hij ook wel graag meteen de fles hoor. We zijn afgelopen zaterdag tegelijk begonnen met 5 flessen (ipv 6) en met de kruidvatvoeding. De laatste papfles doe ik nog wel met forte. De eerste nacht werd hij wel om 2u wakker, erg balen. Op zo'n moment denk ik dan wel, ik ga meteen weer over op 6 flessen. Maar overdag doet hij het echt prima op de kruidvatvoeding, ik zie geen verschil. Wel hebben wij de extra care genomen, die kost 7,69 volgens mij. De 'normale' is nog 2 euro goedkoper. Misschien dat ik over een paar maanden daar op over stap. Ik ga nog wel even door met deze voeding. Hij is nu trouwens ook snipverkouden. Morgen ga ik weer naar het CB, ben benieuwd wat ze zeggen. Oja, slaapt Daimy op een dag veel? en als ze wakker is, moet je haar dan bezig houden of vermaakt ze zich prima zelf? Bij Thijs is het zo, dat hij na de fles helemaal tevreden is en lekker zelf kan spelen en omrollen. Maar als hij wakker wordt na een slaapje en hij moet nog een uur op de fles wachten dan komt het wel eens voor dat hij echt bezig gehouden wil worden (anders zet hij het op een krijsen). Zometeen als hij wakker wordt ga ik maar boodschappen doen, in de maxi cosi op het kinderwagenstel heeft hij het prima naar zijn zin, kan hij lekker veel zien. Een heel verhaal weer.... tot mails, groetjes Helen