5 minuten op je kop gaan hangen!!!

Whahaha, zie het al voor me. De sterke zaadjes vinden hun weg wel hoor, daar hoef je echt niet 5 min voor op je kop te gaan hangen! Nadien even een 15 min blijven liggen wordt wel eens aangeraden maar op je kop hangen heb ik echt nog nooit een verloskundige of gyn horen adviseren....Ik heb ook twee kids en heb nog nooit op mijn kop gehangen.......mijn man ziet me aankomen....hahahaha

Hallo meiden!

Het is ook geen gezicht! Mijn man keek me aan alsof het me naar mijn bol gestegen was! Ik deed mijn knieholtes over de bedrand heen.....and voila!

Ben daarna niet meer ongesteld geworden...

Dus het is inderdaad baat het niet, schaadt het niet...

Ja, het is gek, en lijkt dom maar mijn vriendin gaf me deze tip en ze had gelijk...........ik ben zwanger nu!

Succes!!!!!!!!!!!!

nou meid, van harte gefeliciteerd. Hoe ver ben je heen??
kun je tegen je man zeggen dat het "op de kop hangen"voor een goed doel was hahaha....

liefs

Hey Noeltje!

Bedankt voor de felicitatie!
Bwahahaha, vind het zelf ook super om te vertellen, juist omdat het zó dom lijkt!

Ik ben 6 weken zwanger, bijna 7 nu!
Na het stoppen met de pil één keer ongesteld geworden en toen gelijk raak!

Zou het die keer geweest zijn? In mijn lelijkste Action-pyjama, hangend op mijn kop hahahaah

Ben jij ook zwanger Noel?

Hey Noel!!

Ik ben nu 7 weekjes bijna!
Spannend! Heel gelukkig mee!
Het is inderdaad een vreselijk dom gezicht geweest! In mijn lelijkste action-pyjama hing ik over de bedrand.............bwahahahaha

whahah, ik zie mezelf al hangen, we hebben een vrij hoog bed dus het zou wel kunnen hahaha.
nee ik ben niet zwanger (voor zover ik weet) nouja van de week had ik ff getest, ik was al zo misselijk, en moe...ach en dacht "waarom ook niet" dus wop de wc in.... dacht ik een onwijs dun streepje te zien staan... nouja ik wacht nog mijn ongi af ergens volgende week of de week er op..
ik ga uit van mijn langste cyclus.... ik heb al een dochter van 3 jaar! heb jij al kinderen??

Ik loop al bijna 2 jaar in het ziekenhuis en heb dit allemaal nagevraagd, en dat zijn allemaal fabels, net als op je buik gaan liggen, of kussen onder de billen als je seks hebt gehad, het enige wat helpt is niet meteen plassen maar pas na 15min, Maar zoals ze hierboven zeggen als je vruchtbaar bent en het wil dan maakt het niet uit of je zit ligt staat op zn kop etc etc.

Terug
Bovenaan