5 mnd oud: 's nachts wakker, toch nog op 5 voedingen

Hoihoi,

ook Levi sliep tot voor kort heel goed door van 20.00-8.00 maar sinds 2 weken komt hij ook weer 2 x per nacht. Is wel weer even balen maar het zal er wel bij horen. Voor Levi is het niet zo erg want die was niet geweldig aangekomen de afgelopen maand omdat hij veel slipe en dus weinig voedingen binnen kreeg. Hij zal ijn schade wel aan het inhalen zijn.

groetjes chimene

Hoi,

Mijn zoontje heeft vanaf de 2e maand tot de 3e maand geweldig doorgeslapen en dat is dus nu ook alweer een maand niet zo. Sinds in ben gaan werken (en hij naar de creche gaat 2 dagen) is het `s nachts gebeurt.
Vorige week vergiste hij zich 2 x toen was het weer half 8, maar dit weekend begon `ie zelf om 2 uur al. Ik wil ook niet de hele tijd een extra fles geven dus probeer het nog te rekken met de speen, maar dat helpt vaak maar een half uur.
Ik heb ook alles al geprobeert met voeding maar geef nu weer gewoon 1 soort, volgens mij werd hij er alleen nog maar onrustiger van. Ik heb deze week gestopt met de borstvoeding, je wordt er onzeker van. Je denk de hele tijd dat je niet genoeg hebt. Nou ja. Ik wens je succes en als mijn zoontje weer doorslaapt zal ik het laten weten. Mocht iemand een gouden tip hebben, dan is die welkom.
Groetjes Kaly

Terug
Bovenaan