5 weekjes jong maar morgen onder het mes :(

De kleine is ondertussen over geplaatst van belgië terug naar nl. Is nog wel benauwd en krijgt via vernevelaar daar nog medicijnen voor. Wel heeft hij genoeg poep luiers en drinkt hij nu op advies van zkh 7x70cc ipv 6x100cc zodat hij wat vaker krijgt dus minder snel honger, en minder lang over flesje hoeft te doen voor zijn benauwdheid want kost hem veel energie en moeite. Over paar uurtjes komt de arts en ik hoop dat hij mee naar huis kan en we zelf medicijnen mogen geven maar ja even afwachten nog. Zolang de arts het maar verantwoord vind!

Want ja ik mis mijn grote vent ondertussen ook wel want al sinds maandag niet meer samen gegeten en geslapen omdat er maar 1 ouder mag blijven slapen en we elkaar afwisselen...

Hoe gaat het nu met jullie? Is alles goed gegaan?
Vreselijk dat je ventje en jullie dit nu al door moeten maken.
Mijn neefje heeft precies hetzelfde gehad, hij werd ook rond 6 wkn geopereerd, inmiddels is hij 6 jaar, dus het is gelukkig helemaal goed gekomen. Bij hem en de familie kwam het verder ook niet voor hoor.
Heel veel sterkte de komende tijd, maar wel goed dat er iets aan te doen is. Ik hoop dat hij snel opknapt!

Wat herkenbaar onze.dochter is vorige week 3 weken jong eraan geoppereerd helaas hier allemaal complicaties. en ligt nog steedd in het zh. hoe gaat het met jullie?

liefs flowergirl (augmama)

Ondertussen zijn we bijna een maand verder. Heeft hij toen van maandag avond tot zaterdag ochtend in het zkh gelegen. ivm hevige benauwdheid door het intuberen.
Nu is het een vrolijk mannetje wat alleen huilt als het tijd is voor schone luier of de fles.
Is hij flink gegroeid: weegt nu 5180 Gr (9 wkn) en is hij 56,5 cm. Is dus 1300 gram boven zijn geboortegewicht en bijna 7cm gegroeid.
Ben super trots op mijn ventje en hij begint nu steeds meer te leren :D
Brabbelt, probeert te kruipen (wat nog niet echt lukt...) en pakt al speeltjes vast.

Terug
Bovenaan