5 weekjes zwanger maar voel zo weinig!?

Hallo meiden!

Ik ben 5 weekjes zwanger, maar voel zo weinig!
Hebben jullie veel kwaaltjes of valt dat ook reuze mee?
Ik ben misschien een tikkeltje moe en heb wat last van pijnlijke tepels maar verder voel ik niks.
Ga me dan toch weer een klein beetje zorgen maken of er echt wel iets groeit daarbinnen.
Hoe zit dat bij jullie?

Liefs, Billie

Hoi, ik voel ook maar weinig hoor. Ook alleen maar wat meer vermoeid (maar dat kan ook door de griep komen) en gevoelige borsten... verder niets! Ik was bij de vorige zwangerschappen ook niet misselijk ofzo, gelukkig maar! Vreselijk he, die onzekerheid of alles wel goed gaat... nog even een paar weken doorbijten!

Succes, Michele

Hoi Billie

Ik had al gereageerd op je andere berichtje, maar ik voel ook weinig hoor. het zou ook kunnen horen bij een sluimerend griepje wat mij betreft.
Zal dan ook blij zijn als ik de 1e echo heb gehad, hopelijk wordt het dan wat "echter" ik heb nu af en toe het gevoel dat ik alles heb gedroomd en dat maakt me soms ook wel bang.
Maarja, eigenlijk hebben we niets te klagen toch, we hadden ook 3 maanden boven de wc kunnen hangen van misselijkheid, dan vind ik dit toch wel beter

Groetjes Natalie

Hallo meiden,

ik voel ook zo weinig. Nu sinds een paar dagen wel wat steken in mijn buik. Ben er wel een beetje onzeker van. Maar ik kan er verder niets aan doen het gaat goed of niet. Moeilijk wel.

Heel veel sterkte met de onzekerheid en hopen dat we over een maandje of 7-8 een prachtig wonder mogen vasthouden!

Groetjes Belle

Heb ook nog erg weinig klachten. Soms wat meer plassen, soms wat gevoelige tepels en soms wat krampen in mijn buik. Moet wel zeggen dat ik sinds een aantal dagen vooral ontzettend MOE ben!!!
Billie, hoe was de afspraak bij de huisarts vorige week?

Groetjes, Irene

Ik voel ook niks. heb alleen niet zo'n zin in koffie en normaal wel. Was eerst heel duizelig maar dat is al een paar dagen weg.Mischien omdat ik vit  slik.  en nu ben ik moe.

Hallo allemaal,

Ben zo blij met dit topic, want ook ik voel nog niet zoveel. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en voel sinds vorige week gerommel in mijn buik, ik heb zere borsten en ben wat moe. Maar niet super aanwijsbaar of zo. O ja en ik heb meer honger dan normaal lijkt wel ...

Ik ben sowieso wat angstig omdat ik in november een miskraam heb gehad. Ik zal blij zijn als we die eerste echo hebben gehad. Eind deze week ga ik de vk bellen voor een afspraak, spannend!

Liefs dreamgirl

Terug
Bovenaan