Hoi meiden
Hebben jullie ook dat jullie steeds meer gaan voelen??? Sinds ongeveer een week krijg ik steeds meer klachtjes. Mag nog steeds niet echt klagen hoor, ben niet kotsmiddelijk ofzo.
Ben voornamelijk erg moe. Het kost me zoveel moeite om iets te gaan doen, mezelf een schop onder mijn kont geven helpt nu ook niet (normaal wel!). Verder sinds deze week buikpijn, anders dan de afgelopen weken. Maakte me daardoor ook zorgen dat het fout zou gaan, maar tot op heden lijkt het allemaal nog goed. Soms flinke steken in mijn buik (bandenpijn???). Mijn darmen zijn trouwens ook een stuk trager geworden. Normaal nooit problemen met mijn stoelgang, nu na een kwartier persen eens een keuteltje eruit! Misschien komt de buikpijn daar ook wel door?! En verder een beetje misselijk/weeig gevoel. Eet nu ook regelmatig kleine dingetjes. Als ik dat niet doe dan wordt ik misselijk en flauw. Oja, zou bijna het plassen vergeten. En wij hebben geen wc boven, heel irritant 's nachts!!! Gevoelige tepels trouwens ook, maar daar heb ik niet echt last van. Mijn vriend moet er nu alleen niet aan zitten.
Maar verder wil ik niet klagen hoor ..... Tjeetje, wat een klaagzang is het geworden. Dat terwijl ik nog steeds dolblij ben dat ik zwanger ben. En mijn vriend is ontzettend lief voor ons!!! Maar had er geen rekening mee gehouden dat het zo'n invloed heeft op je lichaam en geest!
Groetjes, Irene