5 weken en al dikke buik

Hey,

Allemaal gefeliciteerd, ik ben 6 okt uitgerekend waarmee ik hoop dat het eind sep wordt want hoe leuk ik okt ook vind het is niet handig. Zelf ben ik de 9e jarig, mijn zus 18, oma 23 en schoonmoeder 27..

Ik herken het ook hoor, de opgezette buik. Maar ben ook de godganse dag zo misselijk dat ik niet in staat ben de dagelijkse dingen te doen.. Het moet vanzelf overgaan zeggen ze ;-)

Liefs

Vandaag verloskundige gebeld.
Ik heb 3 maart een echo ! Ben dan 7 weken en 2 dagen als het goed is.
Vandaag was mijn buik juist minder opgezet,,,,,,.
Ik heb al een paar weken niet gesport dus dat gebruik ik nu als excuus als mensen iets zouden vragen over mijn dikkere buik....

@iiyll
ik ben ook weer in okt uitgerekend ( duh anders zit ik hier niet :p ) mijn 2 oudste kindjes zijn 17 en 25 okt jarig en nu ben ik 10-10 uitgerekend dus van mij mag t 21okt komen :p
je houd t toch niet tegen ;)

@boefke
Ik merkte gister dat mijn lievelingsbroek ook al niet meer lekker zat , bij de tweede ging mn buik trouwens ook sneller dan van de eerste toen heb ik pas na 25 weken n positiebroek aangetrokken en bij de jongste al na 15 weken :)
dus ik ga binnenkort ook maar weer sjoppen :)

Hoi,

Ik heb dat ook altijd. Bij mijn andere zwangerschappen had ik met 7 weken al mijn zwangerschapsbroeken aan. De laatste x was het vruchtje gestopt met groeien en toch moest ik andere broeken aan dus heb ns aan gyn gevraagd hoe t dan komt dat dat wel door ging. Maar het schijnt weinig met je darmen/baarmoeder te maken te hebben. Het zit m in de hormonen. Waarschijnlijk heb je er daar dan heel veel van haha. Ik heb t nu ook. Ik ben 6 en een halve week zwanger en ik kan mijn broeken niet meer aan. En tuurlijk wordt alles aan de kant gedrukt maar alleen daarvan kan t niet zijn want zoveel ruimte heeft t nog niet nodig.

xx

oefff. nou ik heb de striemen nu ook alweer in mn buik staan s'avonds. ben nu 6 weken 1 dag zwanger, bij de eerste had ik met 12 weken positiekleding aan. mn borsten zijn trouwens ook al een cup gegroeid!

Hi allemaal
Ik ben 17 okt uitgerekend en dus vandaag 6 wkn en 3 dagen. Dit is mijn derde alweer en ik lijk net 4 maanden zwanger! Krijg reacties dat het een tweeling wordt maar mijn man en ik hebben geen tweelingen in de familie.... Ik heb dus echt al een flinke buik en schrik er zelf best wel van ook al is het onze 3e kind. Gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben want voel me af en toe een "freak of nature"... op een goede manier natuurlijk! Ik wens alle mama's in spe een hele prettige zwangerschap!

@iiyll
Wat leuk ben ook op 10-10 uitgerekend.

Ik merk nu toch ook wel al dat mijn broeken strakker gaan zitten. Ben bijna 8 weken zwanger. Dacht dat ik het me verbeelde maar lees hier dat er wel meer zijn die daar dus last van hebben dat kleding niet lekker meer zit.

ook hier een oktober mama...mijn zoontje is dan 2 jaar en 5 maanden als ik uitgerekend ben..heb mn vorige zwangerschap erg veel aan dit forum gehad dus dacht laat ik eens een kijkje nemen.
Ik heb vandaag getest maar wist al vanaf vrijdag dat het prijs was. dus het is nog heeeeeel pril niemand weet t.

Terug
Bovenaan