5 weken en al een behoorlijke buik! Normaal?

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zo snel opzet! Haha Het hoort er allemaal bij en het is stiekum toch ook wel heel erg leuk dat ik nu al een buikje heb. Kan alleen niet wachten op de echo!

Groeten Thamar

Hallo!

Van mijn zoontje, nu bijna 5, dachten de mensen rond de 20e week al dat ik moest gaan bevallen! Nu ben ik ruim 8 weken zwanger van ons 2e kindje en ja ook mijn knoop en rits staan op standje open! Vanmiddag vertelde de verloskundige mij dat het heel normaal is dat je sneller dikker wordt bij je 2e zwangerschap omdat alles al voorgerekt is! We waren van plan om het onze familie en vrienden na de echo met 12 weken te vertellen, maar ik denk dat dat niet gaat lukken!

Aanstaande mama's heel veel succes en geniet van deze super mooie tijd!

Hallo!!

Ik ben ook zwanger van de eerste, nou ja de eerste twee, t is nl een tweeling. Maar ik kon met drie weken al geen normale broek meer aan. Ze dachten eerst ook dat ik een maand verder was maar dat is het niet. Ik ben nu 12 weken en mensen denken dat ik minstens tussen de 20 en 25 weken ben. De gyneacoloog zegt dat het niet vaak voorkomt dat je gelijk al zo'n buik hebt(ook niet met een tweeling) er is ook geen duidelijke oorzaak voor. Gewoon genieten dus!!

Hoi loessie,

Wat leuk, meteen al een tweeling!! Ik pas een aantal broeken ook al niet meer. Maar ik moet 1 sep naar de vk, dus eerst maar ff kijken wat ze daar zeggen...

Genieten doe ik zoiezo!

hoi hoi.
ik ben nu ook 5 weken zwanger op de 24april 2010 is de uitgerekende dag wel mijn derde kindje maar ik heb nu ook al een behoorlijk buikje mijn gewone broeken kan ik niet meer aan dus na al lijkt het normaal te zijn of misschien krijg je wel een tweeling haha.
geniet er van een mooie ronde dikke buik te hebben zou ik zeggen.

Ola!

Nou ik ben overstag gegaan en heb vandaag 2 zwangerschapsbroeken gekocht. Wel een raar idee dat je nog maar zo kort zwanger bent en je buik als een gek aan het groeien is. Moet zeggen dat ze super lekker zitten (na een 3 weken te hebben gelopen met de knoop en rits half open) Geniet er allemaal van!

Hoi, Gister met een spijkerbroek en een wijd truitje naar mijn werk gegaan om het zo een beetje te verhullen. Was geen succes, ik had er erg veel last van. Vandaag toch maar mijn zwangerschapsjurk aangedaan die ik gister heb gekocht (kon het niet laten). Ik zag mensen op het werk ook al naar mijn buik kijken dus heb het maar al verteld. Ze dachten het wel al maar durften het niet te zeggen. 'Het zal maar eens niet zo zijn'. 24 september naar de verloskundige, dan zullen we wel zien of het er één of meer zijn! Haha
Geniet allemaal van jullie zwangerschap!!

Groeten,
Thamar

Ik ben 19 april 2010 uitgerekend en heb ook al een enorme buik, vandaag in het zwembad dacht ik als ik maar geen bekende tegenkom, die ziet gelijk dat ik zwanger ben ; )
Is ook mijn tweede, bij de eerste kon ik mijn broeken tot 20 weken aan.

Terug
Bovenaan