5 weken en erg zenuwachtig /onzeker

Het is inderdaad heel pril, je hoort alleen zo vaak vrouwen zeggen dat ze vanalles voelden, zelfs al voordat ze een test deden. Ik ga de komende weken maar even afwachten. Nog twee weken tot de eerste echo.. 

Hoi Suusske, 
Herkenbaar hoor! Ik dacht ook eerst: ‘is dit wel goed, ik voel niets’, vanaf week 6 begon ik mijn borsten te voelen en werd ik al een beetje misselijk maar kreeg ik ook krampen en verloor ik regelmatig bloed, dus toen ging ik me daar weer zorgen over maken. Vanaf 9 weken geen bloed meer en volop misselijk, dus toen ging ik er echt in geloven.  
En misschien blijf jij kwaaltjes-vrij, dat kan natuurlijk ook. Ik hoop dat je een goede zwangerschap mag hebben, het is je van harte gegund na lang wachten en een miskraam. 

He meid. Ik ben ook 5 weken 4 dagen en ook geen klachten. Hoogstens een beetje vermoeider en soms wat menstruatie achtig gevoel. Maakt me ook onzeker omdat ik voordien dacht dat ik zwanger zijn echt meteen zou voelen. Ik tel ook af naar de eerste echo over 3 weken! 

Ik kan me je angst heel goed voorstellen. 
Ben zelf pas 4 weken zwanger en dit is mijn 1e keer. Ik lees heel veel over miskramen en ben enorm bang dat het mij ook overkomt. Het is dan moeilijk om blij te zijn omdat het nog zo pril is. Ik heb wel al last van mijn buik, borsten, maagzuur en misselijk maar dat zegt ook niets. Ben heel angstig om een miskraam te krijgen en daarom vind ik het ook lastig om te genieten. Je kunt het ook heel moeilijk loslaten want het houdt je natuurlijk de hele dag bezig. 
Ik hoop dat alles positief verloopt voor je en dat je over een aantal maanden je wondertje in je armen kunt nemen! 

Hoi Gracey, gebruiker 101473, lizbs,
Het is echt spannend ja! We zitten in hetzelfde schuitje komende weken. Ben erg benieuwd wanneer ik wat ga voelen. 28 augustus krijg ik de eerste echo, nog twee weken geduld. 

Hoi Gracey, gebruiker 101473, lizbs,
Het is echt spannend ja! We zitten in hetzelfde schuitje komende weken. Ben erg benieuwd wanneer ik wat ga voelen. 28 augustus krijg ik de eerste echo, nog twee weken geduld. 

Heel spannend allemaal! Laten we hopen dat we allemaal een fijne zwangerschap tegemoet gaan. 
Zelf ben ik ook enorm bang voor een miskraam, vooral als je al die verhalen leest. Google is echt mijn vijand. Maar goed, er gaan ook zoveel zwangerschappen goed. Het is heel vervelend maar we kunnen niets anders dan afwachten en goed voor ons lichaam zorgen. 

Terug
Bovenaan