5 weken en nauwelijks symptomen

<p>Lieve allemaal, </p><p>Zondag ben ik 5 weken zwanger. </p><p>Op het begin had ik pijnlijke borsten nu neemt dit af. Ik ben wel sneller vermoeid maar dit waren mijn symptomen en het maakt mij zo onzeker! </p><p>Is dit herkenbaar ? </p><p> </p><p> </p>

Voor mij heel herkenbaar. 
Ik ben nu 7 weken en ik ben ook alleen erg moe. En af en toe last van mn borsten en verder niks.
Dit is voor mij mn eerste zwangerschap. Dus maakt mij af en toe ook onzeker.
Ik heb volgende week vrijdag de eerste echo. En als ik dat gezien heb, kan ik pas opgelucht zijn denk.

Jeetje, ik heb precies het zelfde ik heb 5 juni pas een echo. 
Hier en daar lees ik wel dat je niet persee symptomen hoeft te hebben. 
Maar gek genoeg verlang ik nu wel naar de welbekende zwangerschap misselijkheid ?

Symptomen kunnen net zo snel verdwijnen als dat ze gekomen zijn. Geen zorgen! Hopelijk ben je gewoon een mazzelaar en heb je nergens last van je gehele zwangerschap. Dikke kans dat je vanaf volgende week volop klachten krijgt.

Ik ben inmiddels 23 weken zwanger van de derde!
Zowel de eerste, tweede, en deze derde zwangerschap begonnen met jeukende, groeiende borsten. Erge vermoeidheid en verder blijven de kwaaltjes (behalve af en toe een beetje maagzuur de laatste tijd) mij bespaard!!
Wees er inderdaad maar blij mee, het kan ook heel anders tot vervelend aan toe. Al snap ik de onzekerheid rond deze termijn zeker.

Mijn advies; geniet ervan!

Ik ben inmiddels 23 weken zwanger van de derde!
Zowel de eerste, tweede, en deze derde zwangerschap begonnen met jeukende, groeiende borsten. Erge vermoeidheid en verder blijven de kwaaltjes (behalve af en toe een beetje maagzuur de laatste tijd) mij bespaard!!
Wees er inderdaad maar blij mee, het kan ook heel anders tot vervelend aan toe. Al snap ik de onzekerheid rond deze termijn zeker.

Mijn advies; geniet ervan!

Ik begon bij alledrie mijn zwangerschappen tussen 6-7 weken kwaaltjes te krijgen: vaker naar de wc, heel moe en de misselijkheid (maar meer krop in keel-gevoel en kokhalzen). Later ook wat maagzuur erbij. Mijn borsten heb ik eigenlijk nooit gevoeld. Ook nu niet (24 weken zwanger) terwijl ze inmiddels wel gegroeid zijn. 
Belangrijkste symptoom van zwanger zijn = niet ongesteld worden. Denk maar niet teveel aan de kwaaltjes en wat je wel/niet zou moeten hebben (je bent uniek!), straks ruil je die misschien wel graag in! ?

Terug
Bovenaan