5 weken en nauwelijks symptomen

Ik zit ook in het zelfde schuitje hè! Ik ben nu zwanger van de tweede, bij de eerste echt super veel kwaaltjes en nu aankomende maandag vijf ik zwanger en er ook niks. Nergens last van! Wel vermoeid Dat kan allerlei redenen hebben. Het maakt mij ook echt super onzeker. Heb 3 juni pas de eerste echo

Bedankt voor je reactie. 
Ik ben wel wat meer gerustgesteld door de berichten die ik lees! Het blijft een spannende tijd vooral het afwachten tot de eerste echo. 
Nogmaals bedankt 

bedankt voor je bericht.
een krop in je keel en soort knoop in mijn maag heb ik wel! Nu je dat zo beschrijft merk ik dat ik daar ook last van heb. 
helaas maakt het je zo onzeker omdat je de “welbekende” verhalen kent.
En inderdaad niet ongesteld worden is de grootse symptoom om te weten dat ik zwanger ben! 
Dankjwel 

Ik had bij de eerste nergens last van. Heel even zere borsten maar verder niks.
Deze zwangerschap (2e) heb ik heeel veel kwalen en had ik liever gehad dat t zoals bij de eerste was haha

Zoals iemand al eerder zei, geen ongesteldheid of bloed is het belangrijkste symptoom. De meeste kwaaltjes beginnen pas vanaf 6 à 7 weken echt duidelijker te worden en dan nog kunnen ze per dag verschillen. Ik zou opletten met wensen naar de misselijkheid en andere dingen... ikzelf heb bij beide zwangerschappen last gehad van HG (extreme misselijkheid en veelvuldig overgeven) waardoor ik in het ziekenhuis beland ben wegens ernstige uitdroging. Geloof me, dat wil je echt niet! Ik was heel blij geweest met af en toe pijnlijke borsten en hier en daar vermoeid. Nu 26 weken en de kwaaltjes zijn nu echt passend bij het tweede trimester en gelukkig is het overgeven gestopt. Ik kan nu eigenlijk pas echt genieten en het is voor mijn gevoel alweer bijna voorbij... :(

Oh ik snap je helemaal. Ik ben nu 4.5 week zwanger. En voel helemaal niks. Alleen een heel klein beetje gevoelige borsten. Ik ben ook steeds opzoek naar een bevestiging van dat ik zwanger ben. Dit is ook onze eerste dus best onzeker. 
Voel me ook echt niet zwanger en ben daardoor bang dat dat een voorteken is. Bah vindt die onzekerheid maar niks. Maar moet het toch een beetje los gaan laten. 

Ik snap je zorgen!
in het begin had ik ook geen kwaaltjes en maakte ik me daar echt zorgen om.. t begon pas rond de 8 weken.. ondertussen al een paar keer flink ziek geweest.. ben nu 11 weken.. dus wie weet komt t nog..

Terug
Bovenaan