5 weken en temperatuur gezakt.

Lieve meid, wat naar dat je je zo onzeker voelt.
Ik heb zelf nooit getemperatuurd, kan je daarin geen advies geven.
Je zult toch moet proberen los te laten, je lichaam doet wat het wil. Maar ja, vertellen is makkelijker dan doen :)
Maak jezelf niet gek lieverd, stop met temperaturen, en voelen aan je bm. Daardoor word je alleen maar onzekerder., het draagt ook niets meer bij!
Klachten komen en gaan en kunnen veranderen in de loop van je zwangerschap.

Liefs Mamamijn
 
thnx bloempje27 voor je rustgevende woorden! Daar voel ik me zeker beter bij. Ik weet het ik haal echt domme dingen uit om er achter te komen op je nog zwanger bent. Je wilt volledig de controle maar die heb je niet. En dat moet ik eens zien te accepteren. Dat is alleen net zo moeilijk als de hele dag surven of je zwanger bent als je op het wacht bankje zit net na je ei! Tis en beetje het zelfde gevoel. Je wilt een bevestiging. Maar die krijg je niet, zolang je geen positieve test heb en ook niet zolang je geen positieve echo heb. Enige wat ik weer mag doen is in alle rust plaats nemen op het bankje en genieten van het feit dat ik zwanger ben. En ook al klinkt het raar, proberen te genieten van de kwaaltjes die ik heb haha. Bedankt!

Groeten mamaa29
 
meid please chill out!! die stress is niet goed voor je, het is normaal om een beetje krampjes te voelen, dat had ik ook met 5,6,7 weken het voelde zelfs net als een naderende ongi. dat is heel normaal! zolang je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand. en zelfs als je wel bloedverlies hebt hoeft dit nog niks te betekenen. wacht gewoon rustig je eerste afspraken af het komt echt goed! je baarmoeder kun je echt niet voelen die zit bij je schaambot.

gewoon rustig aan doen en geniet van het feit dat je zwanger bent!

liefs xxx
 
thnx debby!

ALLEEN soms heb ik het idee dat ik 4maanden ben en andere moment ben ik zo goed al leeg zeg maar. Dat is zo een vreemd gevoel. En dan ineens geen banden pijn meer maakt me onzeker. Ga echt proberen het te accepteren haha

Trusten groetjes mamaaa29
 
Terug
Bovenaan