5 weken onderbuik krampen

<p>Heyy Mama’s of aankomende mama’s,</p><p>ik ben nu 5 weken zwanger en 4 dagen, ik heb de laatste tijd nogal onderbuik krampen niet heel de dag door maar aventoe.. ik maak me hier een beetje zorgen over.. is dit eigenlijk wel normaal? Ik heb een zoontje van nu bijna 15 maanden en ik heb met hem niks gehad ( qua last ergens van)  ik hoop aankomende week een echo te hebben met 6 weken en 2 dagen want wij zijn erg benieuwd hoe het met ons kleintje gaat! </p><p> </p><p>Hebben jullie ook die onderbuik krampen gehad? ( het is iets minder erg dan als je ongesteld ben) </p><p>bedankt voor je reactie liefss!!</p>

Ja, ik heb ze ook gehad! En soms nog. 
Volgens mij als het hevig, constant of met bloeden gebeurd, dan is het handig om je vk te bellen. Anders hoef je je dus geen zorgen te maken. 

Gefeliciteerd! 

Ik lees vaker dat vrouwen er last van hebben en dat hoeft niets te betekenen. Ze zeggen dat je je pas zorgen hoeft te maken als je bloedverlies hebt. Fijn dat je al zo vroeg een echo mag laten maken. Ik heb ook wel steekjes in mijn onderbuik, dat is de baarmoeder die groeit.
Liefs!

Ik had zware krampen precies met dezelfde weken! Nog erger dan dat ik had bij mijn menstruatie. Mijn huisarts liet me zelfs geloven dat ik moest rekenen dat het zou worden afgestoten. 
Mijn verloskundige zei me dat het niets was om me zorgen over te maken en bij de 6,5 week echo zagen we een klein kloppend hartje. Inmiddels is het een levendige knul van 6 maanden. 
Hoop dat het bij jou net zo gaat! Veel succes en geniet

Ik had het ook, kan door het groeien van de baarmoeder zijn. Je zou voor de zekerheid ook even je urine kunnen laten testen op blaasontsteking.

Hoi allemaal
Ik ben ook erg onzeker momenteel dood buikkrampen.
6 weken zwanger en vorige week ontdekt, super blij en de hele week last van pijnlijke borsten gehad maar verder geen kwaaltjes
nu had ik gisterochtend een beetje bruine afscheiding bij het afvegen ( rest van de dag niet meer. En nu vandaag ook weer 1x. Sinds gister geen last meer van mijn borsten meer maar wel.krampen in mijn buik. De bruine afscheiding is dus niet constant maar 1x per dag maar ik ben zo bang dat dit begin is van een miskraam.
Ik voel me ineens ook niet zwanger meer ( gek om te zeggen maar zo voelt het echt omdat ik nu ook niks heb qua kwaaltjes) Ik zou morgen me aanmelden bij een verloskundigepraktijk maar ben nu gewoon bang dat ik echt nog 2 weken moet wachten op de echo en in onzekerheid moet zitten.
Vandaag ook veel buikpijn maar kan ook van de spanning komen.
Al veel gelezen ove buikpijn en bloedverlies maar dan lees ik toch vaak dat de bruine bloed doorzet of helder bloed is en de hele tijd, bij mij dus heel licht en maar 1x per dag.
Iemand ervaring mee?

Terug
Bovenaan