5 weken onderbuik krampen

Ik heb met 5-6 weken eerst wat bruin bloed verlies gehad, met krampen. Naar ziekenhuis gegaan, echo gekregen en daar zagen we, echt heel vaag, een kloppend hartje. Gerustgesteld gingen we weer naar huis. 2 dagen later helderrood bloedverlies, ook weer met krampen en ook wel iets meer, dus weer in paniek ziekenhuis gebeld en mochten ‘s avonds nog langskomen. Weer een echo laten maken en gelukkig zagen we daar weer het hartje kloppen. Inmiddels 25 weken zwanger :) 
Krampen en/of bloedverlies wil dus niet altijd zeggen dat het mis is! 

Ik zit nu ook op 5 weken en heb al 3 weken elke dag kramp in m'n onderbuik. Eerst dacht ik dat ik ongesteld moest worden, toen bleek ik zwanger! Soms ook wel zo erg dat ik er s'nachts wakker van wordt.. volgende week dinsdag 1e echo in het ziekenhuis, dus ben benieuwd!

Helaas heb ik ook vanaf de dag van mijn NOD krampen gehad in mijn buik gepaard met bruine afscheiding. Helaas vorige week ook ineens 1 maal per dag een keer rood bloedverlies maar alleen met afvegen. Veel stress en spanning waardoor wij straks voor de 1e echo mogen in de hoop dat we wat kunnen zien..vandaag precies 6 weken zwanger!

Ik heb ze ook gehad in het begin! En ik maar denken ik ben niet zwanger want het voelt alsof ik ongesteld ga worden hihi! Niet dus mijn baarmoeder was aan het groeien voor onze jongen! ?

ik heb nu al twee dagen bloedverlies bij het afvegen. eerst bruin en waterig, inmiddels rood en bruin en wat "velletjes". Volgens de verloskundige kan het nog innesteling bloed zijn (ben vandaag 5 weken zwanger) en ze maakte zich nog geen zorgen omdat het bloeden niet constant is. Maar ik maak me super zorgen. Ik vond het al best spannend om te bellen, wanneer ga je naar de ha of ziekenhuis als je je zorgen maakt?

Terug
Bovenaan