5 weken zwanegr maar weinig symptomen

Hoi,

Ik ben 5 weken zwanger en heb nergens last van alleen van beetje duizeligheid.
in begin last gehad van gevoelige borsten maar nu niet meer.
Nu maak ik me zorgen of hoef ik me geen zorgen te maken???
Ik heb al een keer een curretage ondergaan dus ben bang dat misschien weer niet goed zit.
Ik had verloskundige gebeld maar ik mag pas volgende week terug bellen voor afspraak :S

Kan niet wachten tot ik langs mag komen.

 
Heyhoi,
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik had precies hetzelfde. Wel bleef mijn temp hoger dan normaal. Ik had altijd een temp van 35,8 en nu bleef hij 36,3 of hoger.
Daarnaast zou ik er van gaan genieten als ik jou was. De eerste 12 weken ben ik goed doorgekomen, vanaf week 13 voel ik me belabberd en ontzettend moe!
Succes en sterkte.
Liefs Rianne
 
Ik kreeg bij alledrie mijn zwangerschappen pas vanaf 5,5 week klachten en daarna ging het hard achteruit. Misschien dat het te vroeg is of dat je tot de mazzelaars behoort die geen tot weinig klachten hebben. Kotsmisselijk zijn is n.l. ook niet zaligmakend. Je denkt nu, als ik klachten heb dan weet ik dat het wel goed zit, maar wat ik dan had was dat ik me weer zorgen ging maken als het eens een dagje minder last had! Maar ik begrijp je angst vanuit een eerdere ervaring wel goed. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig voor je dit keer!

PS een VK kan ook niet veel doen in het begin. Hartje luisteren doen ze pas vanaf 12-13 weken, eerder lukt vaak niet. Wellicht dat je ivm je eerdere nare ervaring wel in aanmerking komt voor een vroege echo! Gewoon even aankaarten hoor!
 
ik kreeg pas bij 9 weken echt de symptomen van misselijkheid en pijnlijke borsten..daarvoor nog niks. maar nadeel was wel dat t na 12 wk nog niet over was.. pas bij 18 wk. nu ben ik 24,5 wk
 
Geniet er maar van dat je (nog) geen last hebt! Sommigen hebben helemaal nergens last van. Ik begrijp wel dat je wat bezorgt bent, maar je hoeft dus niet perse kwaaltjes te hebben.

Ik heb tot 7 weken geen last gehad daarna tot 16 weken overgegeven/misselijk en erg moe. Ben nu 19 weken zwanger en voel me goed.

Ik hoop dat je snel een echo hebt, zodat je kan zien dat alles goed is!
Bij onze vk hartje luisteren met 16 weken en echo had ik met 11,5 week.




 
Bedankt voor jullie reactie!!

Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is en ga snel afspraak maken bij verloskundige!!

Liefs silvana
 
Ja geniet ervan dat je nu nog nergens last van hebt!
Ik ben 34 weken zwanger en zou me best wel even "normaal" willen voelen zonder allemaal kwaaltjes.
Ik voelde in het begin ook weinig en vroeg me af of ik wel echt zwanger was. Dus ik herken je gevoelens.
Maar ik zou gewoon vertrouwen hebben dat alles goed zit en lekker genieten van het wondertje dat in je groeit! Je krijgt nog genoeg kwaaltjes die dat bevestigen.
Liefs Maartje
 
Terug
Bovenaan