5 weken zwanegr maar weinig symptomen

Ik kreeg bij 7 weken de vlagen van misselijkheid en overgeven. Ben nog maar even blij dat je nergens last van hebt.
Kan me wel voorstellen dat je nerveus bent, maar wacht rustig even af.

Succes
 
Hallo,

Ik snap wat je bedoeld.
Ik wist 2 maanden nieteens dat ik zwanger was :S
Heb nu 31weken later nog steeds bijna nergens last van.
alleen beetje last van maagzuur.
Voor de rest niets.
En alles gaat super met de kleine, groeit goed, en schopt en slaat de hele dag door.
Ik denk zelf aan een voetballer of k1 vechter;)
 
@ Silvana (vaan 1985)
Irritant is dat inderdaad, zelf ook eerst een curretage ondergaan. Ben zelf inmiddels 14 weken, gister op de controle bleek alles hartstikke goed te zijn en heb nog steeds geen klachten. (afgezien van hartritmestoornissen, maar die heb ik normaal ook: nu alleen erger) Het hoeft dus echt helemaal niets te betekenen, dat je geen klachten hebt. Misschien komt het later en misschien is het mazzel dat de klachten uitblijven.

Is het inmiddels gelukt om een afspraak te krijgen? Zal wel moeten kunnen ivm je curretage, mocht zelf bij zeven weken (daarvoor kunnen ze nog heel erg weinig zien)
 
@bettie76

Ik heb al afspraak met gemaakt met vk maar ik ga eerst 2 weekjes op vakantie dus ik moet nog geduld hebben.
16 sept kan ik er terecht kan niet wachten tot 16 sept!!

 
ik heb vorrig jaar een curritage ondergaan , heb tot nu toe veel last van mijn onderbuik gehad.
Nu ben ik eindelijk zwanger maar maak me ook vreselijke zorgen omdat ik sommige dagen (vooral vorige week) erg veel pijn had alsof er in een eierstok geknepen werd en niet meer los liet.
Dat begint nu wat minder te worden maar o, o, wat ben ik beroerd, en dat met pas 4 weken...
ik lijk wel een oud wijf hihihihi!!!
de misselijkheid begint nu ook al op te komen.

Maar wat ik dus wil zeggen, ik heb deze week de VK gebeld en zij heeft meteen een afspraak gemaakt bij een arts waar ik een onderzoek krijg, dit omdat de normale echo nog te weinig te zien is wordt het inwendig gedaan. Ik vind het echt vreselijk maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben, hier kan ik over 2 weken terecht.

succes!
 
Terug
Bovenaan