5 weken zwanger - (bruin) bloedverlies

<p>lieve dames,</p><p>ik ben sinds gisteren 5 weken zwanger. Afgelopen maandag, toen ik net 4 weken zwanger bleek, had ik héél lichtroze afscheiding. Volgens de verloskundige nog geen reden tot paniek, zolang het het niet erger of helderrood wordt.</p><p>Vervolgens de hele week niets aan de hand, tot gisterenavond. Ineens bij het naar de wc gaan wat bloedverlies, beetje donkerrood/bruin van kleur. </p><p>Ik schrok me dood en heb de verloskundige gebeld. Ze kon er weinig over zeggen, kan nog alle kanten op gaan. En het is nog té vroeg voor een echo.</p><p>ik moet het nu maar in de gaten blijven houden.</p><p>Ik was benieuwd naar jullie ervaringen. Gisterenavond nog 2x naar de wc geweest, niets te zien. Toen net voor het slapengaan nog eens, en toen ineens weer wat bruin bloed/slijm. Vannacht en vanmorgen weer niets en net weer een heel klein beetje bruin.</p><p>Ben zo onzeker nu! Ben in oktober net na 22 weken zwangerschap een kindje verloren dus mijn alarmbellen rinkelen als een malle. Ik heb overigens geen buikkramp of wat voor buikpijn dan ook, behalve van de stress..</p>
 
Maar kan je nu zo laat nog een innestelingsbloeding krijgen??
Inmiddels zou het 3 weken na de bevruchting moeten zijn.. lijkt me dat dat allang gebeurde had moeten zijn dan?
 
Hey 
Ik heb tot 14weken bloedingen gehad. Het is altijd zwanger maar het hoeft niet echt wat te betekenen 
 
Wat vreselijk om je kindje te verliezen. Zeker na de "magische" grens van 20 weken.
Om je gerust te stellen, ik heb van week 5 t/m week 8 dagelijks bruin slijm/bloed verlies gehad. Ik vond het een martelgang om naar de wc te gaan. Maar ik ben nu 32 weken zwanger! Ik heb er zelfs krampen bij gehad. Het hoeft niet te beteken dat het fout gaat. Soms is de baarmoeder ook gewoon nog weefsel eruit aan t gooien om het schoon te maken voor het nieuwe vruchtje. Probeer te ontspannen (makkelijk gezegd) maar het is wat het is. Veel geluk en veel sterkte! Ik hoop dat het net als bij mij gewoon iets onverklaarbaar is. Liefs
 
Ja dat was echt afschuwelijk.. 
Mede daardoor probeerde ik mezelf wat te beschermen en me nog niet teveel te hechten aan deze nieuwe zwangerschap. Maar het gaat vanzelf..
Het is zeker een geruststelling om te lezen dat je zelf zo’n lange tijd bloedverlies hebt gedaan en alles nu gewoon prima in orde is!! Wat fijn ook. Heb je destijds wel extra controles gehad door dat bloedverlies?
sowieso heb ik door mijn verleden al een eerste echo in de 6e week, maar zelfs dat lijkt nu nog zo ver weg!!
 
Terug
Bovenaan