5 weken zwanger - (bruin) bloedverlies

Hey ook ik heb bloedverlies gehad van week 5 tot week 13 (nu 23 weken zwanger)
Kan vanalle oorzaken hebben. Maar gezien het om zo weinig gaat zou ik me nog niet al te veel zorgen maken (makkelijker gezegd dan gedaan).
Zelfs moest je buikkrampen krijgen of veel feller bleodevrlies dan nog hoeft dit niets erg te betekenen.
Als je eens door de oude topics gaat van het forum kom je echt heel veel verhalen tegen van mensen met bloedverlies in het begin.
Wat wel vaak wordt aangeraden (en dat heb ik ook gedaan) is om niks zwaars meer te heffen, kwestie van geen extra druk te zetten op de aders is je buik.
 
 
Hey 
 
Ik heb ook een kindje verloren met 20 weken. Erna een gezond zoontje. Toen een mk met 9 weken en nu weer 8 weken zwanger. Was deze keer super bang. Ik ook met 5 weken bloedverlies bleef ook een week. Toen een echo maar gaf me idd alleen maar stress omdat er nog niks te zien was. En afgelopen Vrijdag een goede echo. Heb bij alle 4 zwangerschappen in week 5/6 beetje bloed verloren. Nu is het gewoon shit wachten wachten maar dalijk na je 1e echo neemt de angst elke x een beetje weg
 
Succes en liefs
 
Hey 
 
Ik heb ook een kindje verloren met 20 weken. Erna een gezond zoontje. Toen een mk met 9 weken en nu weer 8 weken zwanger. Was deze keer super bang. Ik ook met 5 weken bloedverlies bleef ook een week. Toen een echo maar gaf me idd alleen maar stress omdat er nog niks te zien was. En afgelopen Vrijdag een goede echo. Heb bij alle 4 zwangerschappen in week 5/6 beetje bloed verloren. Nu is het gewoon shit wachten wachten maar dalijk na je 1e echo neemt de angst elke x een beetje weg
 
Succes en liefs
 
Hey 
 
Ik heb ook een kindje verloren met 20 weken. Erna een gezond zoontje. Toen een mk met 9 weken en nu weer 8 weken zwanger. Was deze keer super bang. Ik ook met 5 weken bloedverlies bleef ook een week. Toen een echo maar gaf me idd alleen maar stress omdat er nog niks te zien was. En afgelopen Vrijdag een goede echo. Heb bij alle 4 zwangerschappen in week 5/6 beetje bloed verloren. Nu is het gewoon shit wachten wachten maar dalijk na je 1e echo neemt de angst elke x een beetje weg
 
Succes en liefs
 
Hallo allemaal,
Ik ben 41 en heb inmiddels al mijn 1e echo gehad..diep teleurgesteld en geschrokken na het zien van een leeg vruchtzakje..maar omdat mijn cycles heel onregelmatig was.mischiem gewoon tevroeg om wat tezien.Nu heb ik wel voor en na de echo licht bloed verlies.. kans is groot dat t een einde kan zijn.er is geen bloed onde zoek geweest moet ik hierom vragen bij de volgende echo. Ook voor het het uitsluiten van een evt buiten baarmoederlijke zwangerschap?
Is er iemand die een tip heeft of advies mischien ook meegemaakt.
Maak mij wat zorgen..dank julliewel
 
Terug
Bovenaan