5 weken zwanger, bruin bloedverlies?

Je kan een innestelingsbloeding hebben kan op het moment dat het eitje innestelt, vaak is dit dan helderrood. Maar dit bloedverlies kan ook pas (veel) later komen dus nadat het allang en breed is ingenesteld. Het komt dan dus alsonog vrij na een paar weken. Het kan nog wel tot de 12e week. Dat is dan dus oud bruin bloed! oud bloed is vaak geen reden tot zorg. Zeker als je geen krampen hebt of dagenlang vloeit... een klein beetje betekent niks.
 
Nou ik denk ook dat ik me voor niks druk heb gemaakt. Het bruine bloed is alweer verdwenen. Afscheiding is hooguit nog net niet zo licht als normaal. Denk dat het nog wat oud bloed is geweest dan. Pfieuw.... Geen rood bloed gezien enzo, dus ik denk dat het wel goed is... (Maar goh wat duurt zo'n eerste afspraak bij een verloskundige lang! en dan heb ik ook nog de pech dat de mijne geen echo-apparaat heeft, dus dat ik daar nog langer op moet wachten!)
 
Halo daar ik heb ook tijdens de eerste zwangerschap 1 maand bloedverlies gehad ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar na n maand bleek ik 9 weken zwanger te zijn succes
 
hallo ik heb in november 2014 en begin 2014 een twee dagen wat licht bruinig bloed verloren wel op de dagen dat ik ongesteld moest worden officieel. maar dit was minder dan anders en minder dagen. zou dit al met een zwangerschap te maken kunnen hebben? want ben deze maand niet ongesteld geweest. alleen begin december dan dat kleine beetje nog. ik heb ook last van opgezwollen buik en opgeblazen gevoel aan onderkant van de buik. heb nog geen test gedaan. wie kan me meer vertellen?
 
Ik dacht dat ik vorige week ging menstruatiecyclus kreeg ,test gedaan ivm rare klachten zwanger.
Ik heb bloed verloren donkerbruin en daar tussen in soms ook iets rood.
Was zaterdag op gehouden.
Nu verlies ik weer bruin met afwegen 
 
Ben bijna vijf weken zwanger .
Is de eerste en erg onzeker op 19 dec vroege echo staan ivm bloedverlies 
 
Terug
Bovenaan